نسخه چاپی

تصادف نماینده تهران در حوالی اردكان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردكان از تصادف عبدالرضا هاشم‌زایی نماینده مردم تهران در مجلس در 120 كیلومتری اردكان خبر داد.

به گزارش نما ، جواد کمال‌آبادی در گفتگو با فارس در یزد اظهار داشت: عصر امروز در تماس تلفنی با پایگاه هلال احمر اردکان در منطقه خرانق، تصادف یک دستگاه لکسوز با پژو 206 مخابره شد که نیروهای امدادی به سرعت به رغم بعد زیاد مسافت به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: خودروی 206 که به گفته شاهدان عینی ماجرا از مسیر منحرف شده و با خودروی لکسوز برخورد کرده بود، دچار آتش‌سوزی و انفجار شده و سرنشینان آن که هویشان قابل تشخیص نیست، جان خود را از دست دادند.

هاشم‌زایی، نماینده تهران و به همراه یکی از اهالی ساغند نیز که در خودروی لکسوز بودند دچار حادثه جدی نشدند اما به دلیل برخی جراحات به بیمارستان یزد اعزام شدند.

وی در مورد خودروی 206 بیان کرد: این خودرو که براساس استعلام انجام شده متعلق به نام یک کودک یک‌ساله است، به ظاهر دارای دو سرنشین بوده اما مقادیر اقلام مختص کودک نیز در خودرو وجود داشته اما نشانی از کودک در این خودرو یافت نشده است.

کمال‌آبادی عنوان کرد: جنسیت و هویت دو پیکر پیدا شده در 206 نیز مشخص نیست و به دلیل سوختگی اجساد، نیاز به انجام برخی آزمایش‌ها برای شناسایی وجود دارد.

عبدالرضا هاشم‌زایی عازم روستای بیاضه، روستای زادگان خود در حوالی خور و بیابانک در استان اصفهان بوده که در 120 کیلومتری اردکان دچار این حادثه شده اما حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

۱۳۹۵/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...