نسخه چاپی

وقتی مجری برنامه پارتی بازی می كند

عکس خبري -وقتي مجري برنامه پارتي بازي مي كند

هومن حاجی عبداللهی مجری برنامه "راه شب" دایی و پسر دایی خود را با پارتی بازی به برنامه دعوت كرد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، بامداد روز سه شنبه هفتم شهريور در برنامه "راه شب" كه در فصل گرم تابستان مهمان خانه هاي مردم است با اجراي هومن عبداللهي از شبكه تهران به روي آنتن رفت.

در ابتداي برنامه كليپي از برنامه شب گذشته كه با حضور مهماناني چون 3 عكاس خبري و عوامل گروه موسيقي "هفت" بود،‌ پخش شد. مجري برنامه در آغاز اعلام كرد كه با پارتي بازي از دايي و پسر دايي هاي خود براي حضور در اين برنامه دعوت كرده است.

حميد سوريان قهرمان كشتي فرنگي المپيك 2012 لندن، داوود حيدري مجري و بازيگر به همراه فرزند خود پوريا حيدري آهنگساز از مهمانان بامداد سه شنبه "راه شب" بودند. حميد سوريان قهرمان المپيك 2012 لندن با حضور در برنامه گفت: روز 15 مرداد از ساعت 4 بعد از ظهر مسابقات المپيك آغاز شد تا 11:30 شب ادامه داشت آن روز برايم روز سختي بود.

وي افزود: كسب مدال المپيك برايم يك آرزو بود و به خواست خدا به مدال طلاي المپيك دست يافتم و دل افرادي كه برايم زحمت كشيده بودند و همچنين هموطنانم را شاد كردم.

سوريان ادامه داد: براي مسابقات المپيك 15 سال به صورت حرفه اي كار ورزشي انجام دادم كه 4 سال خواب راحت نداشتم و همچنين 10 ماه در تمرينات تيم حضور داشتم و در اين مدت خانوده ام را به ندرت مي‌ديدم و شبانه روز براي كسب اين مدال تلاش كردم.

وي اظهار داشت: محمد بنا شبانه روز براي من زحمت كشيد و جدا از بحث ورزش براي من معلم اخلاق بود و چيزي كه از او آموختم عشق به پدر و مادر بود.

سوريان در خصوص مسابقه آخر خود در المپيك گفت: روي تشك كشتي احساس راحتي مي‌كردم چرا كه دعاي مردم و پدر و مادرم بدرقه راهم بود و حضور خدا را در آن زمان احساس كردم.
سوريان خاطرنشان كرد: اگر در زندگي به موفقيتي رسيدم بعد از عنايت خدا از دعاي پدر و مادرم بوده است.

پوريا حيدري آهنگساز با حضور در اين برنامه گفت: 32 سال سن دارم و كار حرفه اي ام را از 17 سالگي آغاز كردم و با ‌آلبوم "پونه" اولين كارم را روانه بازار كردم.

گفتني است، ويژه برنامه "راه شب" شب هاي تابستاني با اجراي هومن حاجي عبداللهي ساعت 30/00 بامداد از شبكه تهران به روي آنتن مي‌رود.

۱۳۹۱/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...