نسخه چاپی

6 ماه زندان مجازات معلم گروگانگیر و شاگردانش

به گزارش نما - ایران نوشت: معلمی که با همکاری چند دانش‌آموز پسر یک فروشنده خودرو را برای تسویه حساب 60 میلیونی ربوده بود با رأی قضات شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به اتهام مشارکت و مباشرت به آدم‌ربایی هر یک به 6 ماه حبس محکوم شدند.

رسیدگی به این پرونده از 24 مرداد سال 94 و در پی مراجعه مردی به کلانتری پیشوا کلید خورد. این مرد که فروشنده خودرو بود به مأموران گفت: پسرش از سوی افراد ناشناس ربوده شده و آدم‌رباها برای آزادی‌اش 300 میلیون تومان پول خواسته‌اند.

تحقیقات پلیسی برای شناسایی آدم‌رباها آغاز شده بود که شاکی بار دیگر به پلیس مراجعه کرد و گفت: سرکرده آدم‌رباها معلم پسرش است که به خاطر اختلاف‌های مالی گروگانگیری کرده است. او گفت: «امروز معلم پسرم که از چندی پیش بر سر معامله ماشین، 60 میلیون تومان به او بدهکار شده بودم با من تماس گرفت و گفت پسرم را دزدیده و از من خواست طلبش را پس بدهم تا پسرم را آزاد کند.با کشف این سرنخ‌، محل‌های تردد گروگانگیر تحت تعقیب نامحسوس پلیس قرار گرفت و طولی نکشید که با کشف مخفیگاه او و چهار همدستش و محل نگهداری گروگان در باغی اطراف پایتخت، مرد گروگانگیر و چهار دانش‌آموز همدستش دستگیر و پسر 18 ساله نیز آزاد شد.
با دستگیری و اعتراف متهمان که از دانش‌آموزان معلم بودند کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی در اختیار قضات شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی عبداللهی قرار گرفت.قضات شعبه پس از شنیدن اظهارات آنها و شور، معلم و شاگردانش را با توجه به شرایط ویژه متهمان به 6 ماه حبس – برای هر متهم- محکوم کردند.

۱۳۹۵/۷/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...