نسخه چاپی

بمباران نوار غزه توسط جنگنده‌های اسرائیل

هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی بامداد امروز با پرواز در آسمان نوار غزه چندین نقطه در مناطق مختلف را بمباران كردند.


به گزارش نما، فارس به نقل از خبرگزاری سما نوشت: شاهدان عینی گفتند که هواپیماهای اف 16 رژیم صهیونیستی بامداد امروز هفت فروند موشک به پایگاه «السفینه» در شمال غربی شهر غزه شلیک کردند.

بر اساس این گزارش جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین سه فروند موشک به پایگاه «بدر» وابسته به گردان‌های القسام در استان مرکزی نوار غزه شلیک کردند.

از سوی دیگر شاهدان عینی در استان مرکزی اعلام کردند که تعدادی از خودروها و تانک‌ها و بولدوزرهای رژیم‌ صهیونیستی از پایگاه نظامی کزوویم خارج شده و صدها متر تا شرق اردوگاه البریج پیشروی کرده و شروع به خاکبرداری از اراضی شهروندان کردند و این در حالی بود که هواپیماهای رژیم صهیونیستی نیز در حال پرواز در آسمان بودند.

این در حالی است که رئیس حزب معارض کادیمای رژیم صهیونیستی و وزیر جنگ سابق این رژیم دیروز تهدید کرد که در صورت تداوم شلیک موشک‌ها از نوار غزه این رژیم از رهبران حماس انتقام خواهد گرفت.

از سوی دیگر صبح دیروز ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک فروند موشک از شمال نوار غزه شلیک شد و پیش از انفجار به نزدیکی شهر سدیروت واقع در النقب غربی اصابت کرد.

سخنگوی ارتش گفت که موشک فلسطینی در منطقه باز در باغ‌های شهر سدیروت اصابت کرد و انفجار این موشک هیچ تلفات جانی و مادی دربرنداشت.

۱۳۹۱/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...