نسخه چاپی

آقاي وزير بايد جوابگو باشد

اعتراض شدید مظاهری به میزان پاداشش

عکس خبري -  اعتراض شديد مظاهري به ميزان پاداشش

بوكسور پرچمدار كاروان ایران در بازی‌های المپیك لندن از نوع پرداخت پاداش نسبت به خودش در مراسم تجلیل از مدال‌آوران المپیك انتقاد كرد.

به گزارش نما، علي مظاهري در بازيهاي المپيك لندن، در وزن 91- كيلوگرم بوكس در همان مبارزه اول به دليل ناداوري مقابل بوكسوري از كوبا شكست خورد كه پس از اعتراضات گسترده داور اين مبارزه محروم شد. پس از اين ناداوري و همچنين ناداوري كه در مورد سعيد عبدولي در رقابتهاي كشتي فرنگي المپيك رخ داد مسوولان كاروان ايران از پرداخت پاداش ويژه به اين دو ورزشكار خبر دادند كه علي مظاهري در گفت‌وگو با ايسنا از نوع پرداخت پاداش مسوولان انتقاد كرد و گفت: در مراسم تجليل باز هم مانند بازيهاي المپيك حق من خورده شد.


وي افزود: در آن بازيها خارجي‌ها حق مرا خوردند اما در مراسم تجليل مسوولان ورزش كشور، فدراسيون و آنهايي كه در پرداخت اين پاداش دخيل بودند حق مرا از بين بردند. اگر مي‌خواستند اين طور به من پاداش بدهند بهتر بود نمي‌دادند چرا كه پرداخت اين پاداش به اين شكل به من اصلا كار قشنگي نبود.


بوكسور وزن 91- كيلوگرم ايران در پاسخ به اين سوال كه پاداشش چه بوده است كه اين همه ناراحت است، گفت: آنجا به من قول دادند كه يك پاداش خوب بدهند ولي وقتي ديروز جايزه‌ام را دادند و من بيرون از مراسم آن را باز كردم و ديدم كه حواله يك دستگاه خودرو تيبا است بسيار ناراحت شدم. مسوولان ورزش با پرداخت اين پاداش به من، آن همه زحمت من را ناديده گرفتند و من را با ورزشكاري كه اصلا در بازيهاي المپيك هم شركت نداشت يكي كردند.


وي در پاسخ به اين سوال كه چه پاداشي انتظار داشت به او بپردازند، ادامه داد: ميزان خاصي مد نظرم نبود اما انتظار داشتم كه حداقل حقم را بدهند. براي من و عبدولي ناداوري صورت گرفت و هر دومان حذف شديم حال چطور به او 200 سكه مي‌دهند و به من اين پاداش را. انتظار بيشتري داشتم.




قهرمان بازيهاي آسيايي 2006 دوحه با اشاره به اين كه وزير ورزش بايد در مقابل اين ضايع شدن حق او پاسخگو باشد گفت: چرا با يك كشتي‌گير آن طور برخورد مي‌كنند و با يك بوكسور اين طور، مگر هر دوي ما ورزشكار نيستيم. از آقاي عباسي توقع نداشتم كه اين طور برخورد كنند.


مظاهري يادآور شد: در بازيهاي المپيك نمي‌توانستم حقم را از داوران و مسوولان برگزاري مسابقات بگيرم اما اينجا كه مي‌توانستم كاري برايم انجام دهند متاسفانه آنها با دادن اين خودرو تنها مي خواستند به نوعي سر و ته ماجرا را هم بياورند و بگويند كه به من پاداش داده‌اند. اين بود آن پاداش ويژه‌اي كه به من قول داده بودند؟


وي در پاسخ به اين سوال كه چرا در مورد اين پاداش و انتقادي كه نسبت به آن داشت در همان مراسم به مسوولان چيزي نگفت افزود: در آن مراسم پاكت اين پاداش را باز نكردم كه ببينم كه چه چيزي به من دادند. وقتي بيرون آمدم و ديدم كه اين پاداش را برايم در نظر گرفتند ديگر نتوانستم بازگردم وچيزي بگويم. اگر مي‌دانستم كه اين پاداش را برايم در نظر گرفته‌اند همانجا اعتراض مي‌كردم.


پرچمدار كاروان ايران در پاسخ به اين سوال كه آيا در مورد اين پاداش به مسوولان فدراسيون بوكس چيزي گفته و از آنها خواسته‌ است كه اعتراض او را به مسوولان ورزش برسانند؟ گفت: به ناطق نوري چيزي نگفتم چون خودش در جريان است و فكر نمي‌كنم كاري بتواند انجام دهد. اميدوارم بين ورزشكاران تبعيض قائل نشوند.

۱۳۹۱/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...