نسخه چاپی

واكنش عبدالرضا هلالی به شایعه چك‌های 20 میلیونی مداحان

حقیر علیرغم مطرح شدن موضوع چك‌های كذایی بنا به سكوت داشتم، كه حتی به این بهانه ذره‌ای در گرم شدن تنور دشمن خدای ناكرده قدم بر ندارم. اما اكنون بر اساس ضرورت، این چند سطر را می‌نگارم.

به گزارش نما به نقل از فارس، روز گذشته در فضای مجازی تصاویری از چهار چک 20 میلیون تومانی در وجه چهار مداح سرشناس منتشر و چنین ادعا شد این مبالغ از سوی شهرداری تهران و از جیب بیت‌المال هزینه شده است. رئیس شورای اطلاع رسانی شهرداری تهران نسبت به این شایعه واکنش نشان داده و آن را «هجوم به ساحت محرم و ذاکران اهل بیت(ع) با هدف تخریب شهردار تهران» دانست. همچنین محمدرضا طاهری این مطلب را رد کرده و از پیگیری قضایی علیه شایعه‌پراکنان خبر داد. سعید حدادیان دیگر ذاکر اهل بیت(ع) که نام او هم در فهرست شایعه‌پراکنان قرار داشت، گفت‌ که طی 23 سال مداحی تاکنون وجهی بابت این امر طلب نکرده است.

عبدالرضا هلالی سومین مداحی است که به این شایعه واکنش نشان داده و یادداشتی اختصاصی در اختیار خبرگزاری فارس قرار داده است که در پی می‌آید:



صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین

در ایام ماه محرم الحرام علی الخصوص دهه اول این ماه تلاش و همت تمامی ذاکران، خادمان و خدمتگزاران این آستان در راستای ایجاد آرامش و فضایی مناسب جهت بهره مندی از فیوضیات معنوی این ایام است، لکن دشمن از هیچ تلاشی برای حاشیه‌سازی و لطمه وارد کردن به این دستگاه انسان‌ساز و شیطان‌کُش فروگذار نمی‌کند و به بهانه‌های مختلف و راه‌های متفاوت سعی در رسیدن به اهداف شوم و شیطانی خود دارد. حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نقطه وفاق همه اقشار و آحاد جامعه با همه اختلافات و تفاوت‌ها در سلایق و عقیده‌ها است، پس مهمترین فیض اثربخش در جامعه می‌باشد. حقیر علیرغم مطرح شدن موضوع چک‌های کذایی بنا به سکوت داشتم، که حتی به این بهانه ذره‌ای در گرم شدن تنور دشمن خدای ناکرده قدم بر ندارم. اما اکنون بر اساس ضرورت، این چند سطر را می‌نگارم و یقین دارم اولین حامی این دستگاه حضرت باری تعالی می باشد و اجازه‌ی ذره‌ای لطمه به این فیض عظیم را نخواهد داد و دور نخواهد بود رسوایی این شیاطین ان شاءالله.

1ـ امکان صدور چک با اسامی هر شخصیتی وجود دارد اینکه بر روی چند برگ چک اسامی ذاکرین اهل بیت درج شود چه دلیلی بر پرداخت وجوه آن به افراد می‌باشد؟! اگر اسامی شخصیت‌های دیگر از اقشار دیگر جامعه درج شود آیا این موضوع قابل استناد است و افکار عمومی باید آن را ملاک عمل قرار دهند؟!
2ـ هیچ دلیلی برای پرداخت این وجوه مطرح نشده و مشخص نیست این چک‌ها به چه منظوری صادر شده است! بدیهی است در دهه اول محرم عزیزانی که نامشان بر روی چک‌ها درج شده هیچ برنامه و جلسه‌ مشترکی با هم ندارند و همه در هیأت خودشان حضور فعال و اثر بخش دارند.
3ـ هیچ‌یک از چک‌ها به هیچ‌کدام از عزیزان تسلیم نشده و از بانک وصول نگردیده است، ضمن اینکه اسامی شناسنامه‌ای سه تن از مداحان عزیز از جمله حقیر متفاوت از اسم درج شده در چک می‌باشد.
4ـ طرح این موضوع در جامعه آنه م در دهه اول محرم، و به این گستردگی و با پوشش رسانه‌ای و تخریب وسیع خود دلیل دیگری بر خط تخریبی و باطل این حرکت است.
5ـ اگر موضوع این چک‌ها را حمل بر صحت کنیم و بگوییم صاحب این پول با صدور این چک‌ها قصد کمک به هیأت‌ها را داشته، جای اعلام کمک در فضای مجازی با این خط تخریب نیست و توصیه بزرگان دین معامله با خداست!
6ـ در حالی که ما در هیأت الرضا(ع) (محفل بسیجیان و رهروان شهدا) برای فراهم کردن فضای گسترده‌تر به منظور خدمت بهتر به عزاداران حسینی و ایجاد فضایی وسیع‌تر مجبوریم دهه اول محرم را مهمان ورزشگاه شهدای هفتم تیر باشیم، و در این راستا سختی‌ها و مشکلات متعدد و فراوانی را تحمل نماییم و حتی متعهد به پرداخت چند ده میلیون تومان به دستگاه ورزش کشور جهت در اختیار قرار دادن این مجموعه شویم، یقین می‌کنم این موضوع قطعا جز خباثت و خیانت هیچ هدف دیگری را ندارد. مردم عزیز ایران در ایام محرم میلیاردها تومان بدون هیچ چشم‌داشتی، صرف عزاداری حضرت اباعبدالله (ع) می‌کنند و یقیناً این القائات مسموم خللی در ارادت زلال ملت شریف و غیور به این دستگاه ایجاد نخواهد کرد.
7ـ به جهت حمایت از حریم هیأت مذهبی و ساحت دستگاه سیدالشهدا(ع) در صورت نیاز این موضوع را به همراه سایر بزرگواران از دستگاه قضایی تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

همچنان معتقدم وظیفه ما خدمت به مردم عزیز و امام حسین (ع) است و اگر ضرورت ایجاب نمی‌کرد قطعاً از بیان همین چند سطر نیز اجتناب می‌کردم.

اَللّهُمَّ ارْزُقْنی شَفاعَهَ الْحُسَیْنِ عَلَیْهِ السَّلامُ

عبدالرضا هلالی

17 مهر 1395 / 6 محرم الحرام 1438

۱۳۹۵/۷/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...