نسخه چاپی

هلاكت فرمانده ارشد احرارالشام بدست جندالاقصی

در درگیری های ساعتی پیش میان دو گروه تروریستی تكفیری جندالاقصی و احرارالشام وابسته به شبكه القاعده در استان ادلب سوریه فرمانده نظامی احرارالشام به هلاكت رسیده است.

گروه جهان نما به نقل از مشرق در درگیری های ساعتی پیش میان دو گروه تروریستی تکفیری جندالاقصی و احرارالشام وابسته به شبکه القاعده در استان ادلب سوریه فرمانده نظامی احرارالشام به هلاکت رسیده است.
بنابر این گزارش، "محمد منیر ملقب به الدبوس" فرمانده ارشد نظامی گروه تروریستی تکفیری احرارالشام در جریان درگیری های داخلی با گروه جندالاقصی به هلاکت رسیده است. وی مسئول مستقیم یگان های موشکی احرارالشام و عامل موشک باران شهرها و روستاهای شمال استان حماه، لاذقیه و حلب بوده است. روز گذشته نیز گروه جندالاقصی 13 تن از اعضای احرارالشام را پس از سیطره بر مقر این گروه در جنوب استان ادلب سوریه با دستان بسته اعدام میدانی کرده بود. در پی بالا گرفتن درگیری های و علی رغم وساطت جبهه النصره شاخه رسمی القاعده در سوریه و مفتی سعودی تبار آن برای کاهش درگیری ها میان دو طرف، احرارالشام با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که پس از اعدام فرماندهانش تنها شمشیر میان این گروه و جندالاقصی حکم خواهد کرد.

۱۳۹۵/۷/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...