نسخه چاپی

آخرین توصیه‌های وزیر كشور به نامزدهای انتخابات

عکس خبري -آخرين توصيه‌هاي وزير كشور به نامزدهاي انتخابات

وزیر كشور بابیان اینكه نامزدهای انتخابات مجلس نهم قوانین و مقررات را رعایت كرده اند ،‌ به آنان و هوادارانشان توصیه كرد در ایام باقی مانده از مهلت تبلیغات همچنان قانون و اخلاق انتخاباتی را رعایت كنند.

به گزارش ایرنا،'مصطفی محمد نجار' عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات كشور و پس از استماع گزارش آخرین وضعیت ،‌ اقدامات و هماهنگی های انجام شده در این ستاد در جمع خبرنگاران گفت : تاكنون تخلف چندانی از سوی نامزدها و هوادارانشان در تبلیغات انتخاباتی گزارش نشده است .

وی افزود : من به عنوان وزیر كشور به مردم می گویم كه بدانند خادمین آنها در ستاد انتخابات كشور آماده برگزاری انتخاباتی سالم ،قانونمند و با شكوه هستند.

وزیر كشور گفت : ستاد انتخابات كشور، ستادهای استانی و هیات های اجرایی برای برگزاری انتخاباتی باشكوه و در شان ملت بزرگ ایران در دوازدهم اسفند ماه آمادگی كامل و مطلوبی دارند.

محمد نجار ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی و بی وقفه همه دست اندركاران و همچنین تشكر از نامزدها و هواداران آنها كه در مهلت تبلیغات انتخاباتی احترام به قانون را سرلوحه فعالیت های تبلیغاتی خود قرار داده اند ،‌ از همه نامزدها و هوادارانشان خواست تا در فرصت باقی مانده تا پایان تبلیغات كه شاهد اوج گیری فعالیت های تبلیغاتی خواهیم بود همچنان مطابق قانون عمل كرده و در جهت ایجاد فضایی آرام توام با شور و نشاط انتخاباتی تلاش كنند.

وی اظهارداشت: بیش از 47 هزار شعبه اخذ رای برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر كشور درنظر گرفته شده كه در روز اخذ رای این ستادها به طور مستقیم با ستاد انتخابات كشور در ارتباط خواهند بود و تمامی اقدامات و فعالیت های انجام شده در این ستادها رصد می شود.

محمدنجار با بیان اینكه امروز كل مراحل اخذ رای در روز انتخابات در قالب یك مانور تمرین شد،افزود: گزارش كمیته های مختلف ستاد انتخابات كشور حاكی از آمادگی كامل برای برگزار انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز دوازدهم اسفندماه است.

وزیر كشور با بیان اینكه انتخابات یك مانور ملی است، گفت: از نامزدها می خواهیم كه در روزهای باقی مانده تبلیغات، دیگران را تخریب نكنند و وعده های غیرعملی نیز ندهند تا در روز انتخابات شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای باشیم.

محمدنجار افزود: در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از تجربه 29 انتخابات گذشته استفاده و همه امكانات نرم افزاری و سخت افزاری نیز تهیه شده و جای هیچ نگرانی نیست.

وی با بیان اینكه 850 هزار نفر از مردم در برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشاركت خواهند داشت گفت : حضور مردم در انتخابات مصونیت بخش است و هرچقدر پرشورتر باشد بر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران افزوده می شود.

محمدنجار با بیان اینكه امروز دشمنان تمام تلاش خود را در جهت ناامید كردن مردم بكار گرفته اند، تصریح كرد: تجربه نشان داده كه مردم ایران هر كجا كه احساس كنند حضورشان لازم است درصحنه حضور پیدا می كنند و در 22 بهمن نیز خون شهید احمدی روشن باعث شد كه مردم حضوری گسترده و باشكوهتر از گذشته در راهپیمایی داشته باشند.

وی همچنین در خصوص تایید صلاحیت برخی از نمایندگان رد صلاحیت شده مجلس هشتم شورای اسلامی نیز گفت: تا كنون از سوی شورای نگهبان در این زمینه چیزی به ما اعلام نشده است.

۱۳۹۰/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...