نسخه چاپی

برخورد خودروی 206 با عزاداران حسینی در قائم شهر/ حال تعدادی وخیم است

به گزارش نما - ایسنا نوشت: سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، از مصدوم شدن ۱۶ نفر بر اثر برخورد خودروی ۲۰۶ با عزاداران حسینی در منطقه دیزآباد شهرستان قائم‌شهر خبر داد.
ذکریا اشکپور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ساعت 22:53 شب گذشته 17 مهرماه خبر حادثه برخورد خودروی ۲۰۶ با عزادارن حسینی در شهرستان قائم‌شهر به مرکز ارتباطات اورژانس 115مازندران اعلام شد.

ویرافزود: بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه در جاده نظامی قائم شهر منطقه دیز آباد اعزام و به سایر پایگاه های نزدیک اعلام آماده باش داده شد.
اشکپور با بیان اینکه 14 مصدوم حادثه عزاداران حسینی، به بیمارستان رازی و 2 نفر به بیمارستان ولیعصر قائم‌شهر منتقل شدند، تصریح کرد: مصدومان همگی مرد بودند و در میان آنها سه کودک خردسال زیر 10 سال به چشم می خورد و مسن‌ترین آنها 40 ساله بود.
سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، گفت: بر اساس آخرین گزارش‌ها یکی از مصدومان از بیمارستان رازی مرخص شد و 11 نفردر بیمارستان رازی در بخش های جراحی و ارتوپدی و یک نفر در بخش icu بستری شدند.
این مسئول، یادآور شد: یک کودک 11 ساله به دلیل ضربه سر و نیاز به درمان های تخصصی به بیمارستان امام خمینی ساری و در نهایت به بوعلی ساری منتقل شد و در حال حاضر موردی از جان باختن مصدومی گزارش نشد.
وی تصریح کرد: شایسته است در هنگام دسته روی در این شب ها، ضمن رعایت و دقت رانندگان، افرادی با در دست داشتن چراغ و فلاشر در انتها و ابتدای صف‌های دسته‌های عزاداری، برای آگاهی خودروهای عبوری اقدام کنند.

۱۳۹۵/۷/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...