نسخه چاپی

دوقطبی‌سازی فضای سیاسی كشور شاه كلید جریان فتنه و تجدیدنظرطلب برای احیای خود

عکس خبري -دوقطبي‌سازي فضاي سياسي کشور شاه كليد  جريان فتنه و تجديدنظرطلب براي احياي خود

دوقطبی‌سازی، شاه‌كلید انتخابات ۹۶ است، ولی آقای(آیت‌الله‌العظمی) خامنه‌ای در تلاش است جلوی آن را بگیرد. نقشه دوقطبی‌سازی فضای سیاسی كشور یكی از راهبردهای جریان فتنه و تجدیدنظرطلب برای احیای خود است. در این راهبرد تلاش می‌شود، در تمام حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دوقطبی‌هایی صورت گیرد و جامعه با آن درگیر شود.

چند روز پیش «بی‌بی‌سی» در تحلیلی گفته بود، اگر انتخابات ریاست جمهوری ایران دو قطبی شود، روحانی پیروز می‌شود؛ اما اگر انتخابات دو قطبی نشود، او شکست می‌خورد. دوقطبی‌سازی، شاه‌کلید انتخابات ۹۶ است، ولی آقای(آیت‌الله‌العظمی) خامنه‌ای در تلاش است جلوی آن را بگیرد. نقشه دوقطبی‌سازی فضای سیاسی کشور یکی از راهبردهای جریان فتنه و تجدیدنظرطلب برای احیای خود است. در این راهبرد تلاش می‌شود، در تمام حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دوقطبی‌هایی صورت گیرد و جامعه با آن درگیر شود.
۱ـ ورزش: مسابقه فوتبال ایران و کره در شب عاشورا برگزار می‌شود و حتی خبر رسیده است، بازی برگشت ایران و ازبکستان روز هجدهم ماه رمضان سال آتی و همان شب قدر در تهران برگزار می‌شود! به این دوقطبی حضور تماشاگران زن در ورزشگاه و... را نیز اضافه کنید. آنها با این برنامه در تلاش برای تبدیل یک مسابقه ملی به یک بازی بزرگ‌تر، یعنی مسابقه علیه مقدسات تشیع هستند، هرچند مردم خوب می‌دانند که چگونه این موضوع را مدیریت کنند و فتنه‌گران ناکام خواهند شد.
۲ـ مذهب: برگزاری کنسرت در شهرهای مذهبی و جریحه‌دار کردن افکار عمومی و برانگیختن خشم انقلابی مردم و مراجع تقلید یکی از موضوعاتی است که گروه‌های تجدیدنظرطلب آن را بازی دو سر برد می‌دانند. انتشار چک‌های ساختگی برای مداحان نیز یکی از این برنامه‌هاست تا بتوانند در هیئت‌های مذهبی دوقطبی ایجاد کرده و مراسم‌ ابا‌عبدالله را کم‌رونق کنند.
۳ـ سیاست: جریان تجدیدنظرطلب سعی می‌کند، در این راهکار فاصله‌های گفتمانی خود را با انقلاب اسلامی و جریان‌های انقلاب و مقاومت منطقه (سوریه، عراق، لبنان، بحرین و یمن) بیشتر کند و به ائتلاف صلح غرب در سیاست خارجی نزدیک شود.
۴‌ـ آموزش: این جریان تلاش می‌کند، با تغییر در محتواهای کتاب‌های درسی (درس شهید فهمیده) و هماهنگی با یونیسف در اضافه کردن بعضی از سرفصل‌ها نسل غریبه با آرمان‌های انقلاب را تربیت کند و همچنین با انجام برخی اقدامات در دانشگاه‌ها، سبب التهاب در دانشگاه‌ها شود.

۱۳۹۵/۷/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...