نسخه چاپی

حضور میرحسین در ختم مرده‌های زنده!

عکس خبري -حضور ميرحسين در ختم مرده‌هاي زنده!

احمد توكلی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به كروبی اعلام كرد: آماده دریافت مستندات مورد ادعای دبیركل حزب اعتماد ملی است.

* پارلمان‌نیوز خبر از حضور میرحسین موسوی در ختم سعیده پور آقایی، از کشته شدگان حوادث پس از انتخابات در مسجد قلهک تهران داد. در ادامه خبر این سایت آمده است: «سعیده پور آقایی دختر عباس پور آقایی مجروح شیمیایی و شهید جنگ تحمیلی ‌است که بدلیل فریاد ا... اکبر بر روی پشت بام خانه‌اش در خیابان دولت دستگیر شده و پس از شناسایی هویت جنازه او توسط مادرش در یک سردخانه صنعتی در قطعه 302 بهشت زهرا دفن می‌شود.»



* سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست خبری خود اعلام کرد: "در ناآرامی‌های بعد از انتخابات 13 نفر از نیروهای بسیجی شهید شدند و شش الی هفت نفر نیز از مردم عادی که بعضا سابقه بسیجی نیز داشتند با ترورهای کور به شهادت رسیدند. این 13 نفر در مقایسه‌ای که انجام شد با برخورد اتومبیل یا با سنگ و چوب از سوی آشوبگران به شهادت رسیدند. در مجموع 19 الی 20 نفر در مقابل 9 نفر از نیروهای مخالف و حمله‌کنندگان به مقرهای نظامی و اموال عمومی نشان می‌دهد که نیروهای ما توجه خاصی به مردم و حفظ جان آن‌ها داشتند. علی‌رغم گستردگی بالای این حادثه تلفات نیروهای خودی نشان از توجه آن‌ها به مردم در مقابله با این حوادث و ناآرامی‌های شهری داشته است."



* ایسنا: آیت الله آملی لاریجانی طی حکمی ابراهیم رییسی معاون اول قوه قضائیه، محسنی اژه ای دادستان کل کشور و خلفی رئیس حوزه ریاست قوه قضائیه را به عنوان اعضای هیات نظارت بر رسیدگی به پرونده های مربوط به حوادث و اغتشاشات اخیر منصوب کرد.



* احمد توکلی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با نامه ای سرگشاده خطاب به کروبی اعلام کرد که آماده دریافت مستندات از موضوعات مورد ادعای دبیرکل حزب اعتماد ملی است.



* مهدی کروبی با نگارش نامه ای سرگشاده به صادق لاریجانی رئیس قوه قضاییه اعلام آمادگی کرد تا بخشی از مستندات خود را درباره آنچه روی داده به او ارایه کند.



* پارلمان نیوز: «نوه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و تولیت حرم مطهر امام خمینی(ره) در غیبتی معنادار، با احمدی‌نژاد و یارانش که برای ادای احترام و تجدید بیعت با امام راحل به مرقد رفته بودند همراه نشد. حجت الاسلام سیدحسن خمینی که بعد از معرفی احمدی‌نژاد به عنوان پیروز انتخابات پیام تبریکی برای او نفرستاد، در حالی‌که صبح روز مراسم تنفیذ نیز از سفر پاکستان به تهران بازگشته بود ترجیح داد همانند بسیاری از شخصیت‌های نظام و انقلاب در این مراسم حاضر نشود.»



* سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران با صدور بیانیه ای مجدداً برگزاری دادگاه‌های متهمان حوادث پس از انتخابات را محکوم نموده و آن را «استالینی» توصیف کرد.



* علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس در گفت‌وگو با مهر گفت: «اگر قرار است به اتهام همه کسانی که در دامن زدن به حوادث اخیر نقش داشتند رسیدگی شود، آقای احمدی‌نژاد هم باید پاسخگوی رفتار و گفتارهای انتخاباتی خود باشد.»



منبع: کتاب روزشمار 8 ماه نبرد مقدس

۱۳۹۱/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...