نسخه چاپی

حمله تروریست ها به مرقد حضرت سكینه(س)

عکس خبري -حمله تروريست ها به مرقد حضرت سکينه(س)

گروههای تروریستی و مسلح كه نام اسلام را یدك می كشند، حمله به اماكن مقدس و زیارتگاه‌های سوریه را در دستور كار خود قرار داده اند.

العالم ازر سوریه گزارش داد: گروه‌های تروریست حتی به اماکن مقدس حمله می کنند . یکی از این اماکن مزار امامزاده محسن فرزند امام حسین (ع) در محله "المشهد" در "حلب" است .. تروریست‌ها با تخریب بخش‌هایی از این مکان، شماری از تک تیراندازها را بالای آن مستقر کرده بودند.

تروریست ها همچنین به مرقد حضرت "سکینه" دختر امام علی (ع) یورش برده تا کنترل منطقه را به دست بگیرند؛ آنها پس از ورود به داخل این مرقد و تخریب بخش هایی از آن تلاش کردند تا کنترل آن را به دست بگیرند. اما با ورود ارتش سوریه به آن منطقه، تروریست ها فرار کردند.

"علی احمد" خادم حرم حضرت "سکینه" (س) در این باره به خبرنگار العالم گفت: 35 نفر از افراد مسلح این مکان را محاصره کرده بودند و تلاش می کردند تا آن را به کنترل خود دربیاورند.

وی افزود: در حال حاضر چندین خانواده که به خاطر اقدامات تروریست ها آواره شده اند، به این مکان مقدس پناه آورده اند و در طبقه پایین این مزار سکونت دارند.

خبرنگار العالم در ادامه، خاطرنشان کرد: نیروهای ارتش سوریه اکنون در حال حمایت از آوارگان مستقر در این مکان مقدس هستند، تا پس از پاکسازی کامل منطقه از عناصر مسلح بتوانند به منازلشان بازگردند.

خبرنگار العالم تأکید کرد: افراد مسلح علاوه بر حمله به مساجد و تخریب چند کلیسا، بارها تهدید کرده‌اند که حرم حضرت رقیه (س) و مرقد حضرت زینب (س) را تخریب خواهند کرد. گروههای مسلح با پرتاب خمپاره و تلاش برای بمب گذاری درصدد بودند تا این هدف شوم خود را عملی کنند، و این مراقد و بارگاهها نیز بارها آسیب دیدند.

گروههای مسلح با این اقدام و تبلیغات فرقه ای به دنبال فتنه انگیزی بین مسلمانان هستند، تا بدین وسیله به منافع غربی ها خدمتی کرده باشند؛ غرب با بهره گیری از گروههای افراطی که نام اسلام را یدک می کشند، در پی عملی کردن این توطئه ها است.

۱۳۹۱/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...