نسخه چاپی

روشن: فتح اله زاده را از در بیرون كنند، از پنجره وارد می شود

عکس خبري -روشن: فتح اله زاده را از در بيرون کنند، از پنجره وارد مي شود

نگران سرنوشت فتح اله زاده در چارت جدید باشگاه استقلال نباشید. فتح اله را از در بیرون كنند، از پنجره وارد می شود و اگر او را از پنجره بیرون كنند، از در وارد می شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: رسولی نژاد کار بسیار خوبي کرد که از هیات مدیره استقلال استعفا داد.حسن روشن اظهار داشت: رسولی نژاد کاربسیار خوبی کرد که ازهیات مدیره استقلال استعفا داد چون اصلا معلوم نبود که کار این هیات مدیره چی هست و به همین دلیل استعفا دادو با این شرایط قطعا هیات مدیره استقلال عوض می شود.

وی افزود: این اتفاق صددرصد به نفع استقلال است چون هیات مدیره استقلل تا الان موفق نبوده است و شاید افرادی بیایند که موفق شوند. البته اعتقاد دارم که رسولی نژاد باز هم عضو هیات مدیره استقلال خواهد بود. شاید حرفهای آنها یکی نبوده و در کارها با هم هماهنگ نبوده اند که رسولی نژاد استعفا داده است.


پيشکسوت فوتبال کشورمان اظهار داشت: البته بااین بحرانی که در تیم استقلال است رسولی نژاد تصمیم به استعفا گرفته چون درانتخاب سرمربی تیم ومسائل دیگر مشخص بود که با هم هماهنگ نیستند. در هیات مدیره استقلال افرادی باید باشند که بتوانند کمک کنند، افرادی متخصص و با دانش که بتوانند مشکلات استقلال را حل کنند.

وی افزود: وضعیت استقلال صددرصد بحرانی است. وقتی پله بازی میکرد، بعضی ها به اشتباه می گفتند که ای کاش 10 تا پله بودند و آنها را کنار هم می گذاشتند تاهیچ تیمی نتواند آنها را ببرد در صورتی که پله مارادونا یا بکن بائر یکی بودند ووقتی آنها در کاسموس نیویورک کنار هم قرار گرفتند نتوانستند نتیجه بگیرند چون هرکاری که اصولی نباشد نتیجه نمی دهد.

روشن در مورد ادامه کار فتح اله زاده به باشگاه خبرنگاران گفت: نگران سرنوشت فتح اله زاده در چارت جدید باشگاه استقلال نباشید. فتح اله را از در بیرون کنند، از پنجره وارد می شود و اگر او را از پنجره بیرون کنند، از در وارد می شود. فتح اله زاده در چارت جدید باشگاه استقلال هم حضور دارد.

۱۳۹۱/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...