نسخه چاپی

انتظار كم اصلاح‌طلبان از نظام: كوتاه بیایید!

عکس خبري -انتظار کم اصلاح‌طلبان از نظام: کوتاه بياييد!


به گزارش نما، عباس عبدی درگفتگوی اخیر خود درباره اظهارات سعید حجاریان از تئوریسینهای جریان اصلاحات و یکی از فعالان فتنه 88 مبنی بر اینکه ما برای شرکت در انتخابات انتظارات بالایی نداریم گفت : نظام کوتاه بیاید ما هم به سال 87 برمی‌گردیم!

عبدی که در جریان فتنه 88 به همراه همفکرانش با اقدامات آمریکا و صهیونیست ها علیه ایران همسو بود، اکنون عنوان کرده است که : مسئله اصلی این نیست که اصلاح طلبان در انتخابات شرکت کنند یا نکنند مسئله من این است که مملکت به سمتی برود که جنگ و درگیری نشود و آنچه مهم است این که اتحادی در جامعه به وجود بیاید که بیگانه نتواند این‌طور به کشور نگاه کند که می‌تواند به کشور حمله کند.

وی ادامه داد: اگر می‌گویم کاری در انتخابات صورت گیرد به خاطر این است که این اتفاق نیفتد، اما این اتفاق دوطرفه است بخشی از آن گامی است که اصلاح طلبان باید بردارند و به سال 87 برگردند و بخش دیگری هم حکومت باید گامی بردارد!

این در حالی است که اصلاح طلبان هیچ گونه اعلام برائتی از عملکردهای فتنه گران و مواضع آنها اتخاذ نمی کنند و با پیش رو گذاشتن روز قدس شاهد بودیم که هیچ یک از سران اصلاح طلب در این راهپیمایی حضور پیدا نکردند. اصلاح طلبان معتقدند حضورشان در راهپیمایی روز قدس به معنای کشیدن دیوار میان جریان اصلاحات با جنبش سبزی است که در سال 88 شعار نه غزه نه لبنان را سر دادند!

۱۳۹۱/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...