نسخه چاپی

جعفری در گفتگو با پایگاه خبری نما:

بصیرت مسئولان بصیرت مردمی نیست/ مسئولان در تغییر زمان بازی فوتبال كوتاهی كردند

عکس خبري -بصيرت مسئولان بصيرت مردمي نيست/ مسئولان در تغيير زمان بازي فوتبال کوتاهي کردند

برخی از افراد در داخل با انجام مسائل در به تحریف كشیده شدن عاشورا دشمنان را یاری می كنند.

قاسم جعفری ، فعال سیاسی در گفتگو با پایگاه خبری نما، در واکنش با برگزاری مسابقه فوتبال در شب عاشورای حسینی، با تأکید بر این مطلب که غرب و دشمنان به دنبال تحریف مراسم عزاداری اباعبدالله حسین(ع) هستند، گفت: برخی از افراد در داخل با انجام مسائل در به تحریف کشیده شدن عاشورا دشمنان را یاری می کنند.
این فعال سیاسی بیان کرد: از سازمانی به نام فیفا بعید است که نخواهد حتی از لحاظ ظاهری به نظر هفتاد میلیون شیعه اهمیت بدهد و تاریخ مسابقات را دو روز تغییر ندهد.

وی به کم کاری مسئولان دولتی در تغییر برنامه مسابقه فوتبال اشاره و بیان کرد: معتقدم مسئولان در تغییر زمان بازی فوتبال در شب عاشورا کوتاهی کرده‌اند.

جعفری در ادامه به شادمانی و احساس شور علی مطهری اشاره و اذعان کرد: مطهری که منتسب به شهیدی است که در خصوص تحریف های عاشورا کتاب تألیف کرده وقتی برای اجرای چنین مسابقاتی با شور و شوق وصف ناپذیری نامه می نویسد، مشخص می شود برگزاری مسابقات فوتبال در شب عاشورا از قبل برنامه ریزی شده است.

این فعال سیاسی افزود: عده ای برای عادی سازی شدن عاشورا از برگزاری مراسمی همچون فوتبال در میان مردم که از محبوبیت خاصی برخوردار است بهره برداری سیاسی می‎کنند.

جعفری گفت: در بازی فوتبال باز این مسئولان هستند که ار دیگر از مردم عقب افتاده‌اند و من از مسئولان می خواهم اگر می خواهند در در میان مردم حضور داشته باشند و با مردم همصدا شوند و ضرورت دارد تا بصیرتشان را بصیرت مردمی کنند و خود را از احیای مراسم اهل بیت محروم نکنند.

این نماینده سابق مجلس به یادواره شهدا در سال گذشته که وی به عنوان سخنران در آن حضور داشت اشاره کرد و گفت: در یادواره شهدا از سوی فرماندار به من که سخنران برنامه بودم پیام داده شد که مراسم شهدا را سیاسی نکنید و وقتی نوبت سخنرانی من شد پشت تریبون بیان کردم شهدا برای امر به معروف شهید شده اند نه برای ارث گرفتن نه در دعوای قبیله ای! و در وصیت نامه شهدا نیز وقتی نظاره می کنیم متوجه می شویم که شهدا به حکومت علوی و برپایی عدل اشاره کرده‌‍اند و برای وفای امر ولایت فقیه به میدان جنگ پا گذاشته‎اند و امام حسین(ع) در مقابل یزید ایستادگی نکرد مگر بخاطر احیای امر به معروف و نهی از منکر و سالار شهیدان برای یاری حق در مقابل باطل خانواده و یاران خود را به میدان کربلا آورد و اوج سیاست به معنای رویارویی حق در مورد باطل است.

وی در ادامه تصریح کرد: عده ای که در تلاش هستند تا مراسم عزاداری امام حسین(ع) را به سمت عزاداری ساده و شام خوردن و دیدار و گفت‎وگو با یکدیگر سوق می‎دهند همان کسانی هستند که می خواهند خوی اشراف گری را به مراسم سوگواری وارد کنند. اما غافل از آن که نمی دانند آنهایی که برای عزاداری ابا عبدالله در مراسمات عزاداری شرکت می کنند به دنبال این هستند تا حق را از باطل بشناسند.

این فعال سیاسی در خاتمه تصریح کرد: عده ای که در تلاش هستند عزاداری های امام حسین (ع) را غیر سیاسی جلوه دهند، دقیقا همان کسانی هستند که تشکیل حکومت نبوی را نیز غیر سیاسی می دانند.

۱۳۹۵/۷/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...