نسخه چاپی

كی‌روش: با رسانه نمی‌توان فوتبال را برد

كارلوس كی‌روش به همراه اشكان دژاگه و رضا قوچان نژاد در كنفرانس خبری پیش از بازی فردا با كره‌جنوبی حاضر شد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی کشورمان پیش از بازی حساس فردا با کره‌جنوبی در مقدماتی جام جهانی 2018، در کنفرانس خبری حاضر شد و گفت: « از حضور این همه خبرنگار می‌توان فهمید که جذابیت این بازی برای هر دو تیم چقدر زیاد است. بازی فردا با کره‌جنوبی قسمت دیگری از راه ما برای صعود به روسیه است. قبلا هم گفتم که بازی با این تیم خیلی برای ما سخت خواهد‌بود. اما نکته مشخص این است که داستان این بازی تفاوت زیادی با دیگر رقابت‌های ما دارد. با در نظر گرفتن اینکه ایام خاصی روبروی ما است، اما انتظار داریم که با استقبال خوب هواداران روبرو شویم و آنها مثل همیشه کنار ما باشند. »

کی‌روش ادامه داد: « تیم ما برای بازی فردا کاملا آماده است و بازیکنان انگیزه کافی و لازم را دارند. مخصوصا با دانش بر اینکه این ایام بسیار خاص و محترم است، وظیفه داریم که فردا نهایت تلاش خودمان را برای کسب بهترین نتیجه به کار بگیریم. »

سرمربی تیم‌ملی درباره بازگشت اشکان و جهانبخش و انتخاب ترکیب گفت: « در ازبسکتان هم همه بازیکنان آمادگی بازی کردن داشتند. در این بازی هم خدا را شکر همین شرایط برقرا است. نمی‌دانم متاسفانه یا خوشبختانه؛ ولی همه آماده هستند و انتخاب 11 نفر اصلی تبدیل به یک سر درد برای من شده‌است. »

کی‌روش درباره جوسازی کره‌ای‌ها در روزهای اخیر گفت: « نگاه من به این مسئله فوتبالی است. همه ما دنبال کسب نتیجه در تجارت فوتبال هستیم. تجارتی که همه هدفش سرگرم و خوشحال کردن مردم است. هیچوقت شما نمی‌توانید یک بازی را در روزنامه‌ها ببرید. توجه خاصی به این صحبت‌ها نداشتیم و فقط دنبال پیروزی در زمین بازی هستیم. برای ما بازی با کره حکم یک چالش را دارد. هر بار با این تیم بازی می‌کنیم خیلی چیزها یاد می‌گیرم. اما ما چیزی برای از دست دادن نداریم. کره‌ای‌ها اینجا هستند که خیلی چیزها بدست بیاورند. ما فقط تلاش می‌کنیم تا در راه رسیدن به جام جهانی موفق باشیم. مطمئن هستم این بازی مثل دیگر بازی‌ها شاهد یک بازی بسیار خوب خواهیم‌بود. »

۱۳۹۵/۷/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...