نسخه چاپی

مراسم نكوداشت سالروز سفر رهبر معظم انقلاب

نماینده ولی فقیه در استان گفت: حضور باشكوه مردم در استقبال از رهبرمعظم انقلاب، جلوه ای از بصیرت، ولایتمداری و همدلی اقشار و اقوام این استان است.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در آیین نکوداشت چهارمین سالگرد سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی، مقابل فرودگاه بجنورد گفت: حضورمراسم نکوداشت سالروز سفر رهبر معظم انقلاب با شکوه مردم در استقبال از رهبرمعظم انقلاب اسلامی جلوه ای از بصیرت، ولایتمداری و همدلی اقشار و اقوام استان خراسان شمالی است. حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی افزود: افتخار می کنیم که علاوه بر برکات مختلف سفر معظم له به استان، دو مبحث ویژه سبک زندگی و ازدیاد جمعیت هم در سخنرانی های ایشان در این استان برای ملت ایران تبیین و تشریح شد. امام جمعه بجنورد گفت: آمده ایم تا با حضور خود در این مکان به معظم له بگوییم که سفر سه سال پیش شما جان تازه ای به مردم استان بخشید و ما را در راه دفاع از آرمان های انقلاب مستحکم تر کرد. نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: امروز همه دشمنان از نابودی انقلاب ما ناامید شده اند و سعی می کنند سرعت حرکت انقلاب را بگیرند ولی ملت ما با هوشیاری تمام از سرعت گیرهای دشمنان عبور کرده است. حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: ما توانسته ایم انقلاب خود را صادر کنیم و به لطف خداوند به جایگاهی رسیده ایم که کشورهای دیگر به ارتباطشان با ما افتخار می کنند. وی گفت: این مکان، یادآور خاطره یک ابر مرد و یک فقیه عالم است و هرگز از یاد نمی بریم آن روز که ایشان پا بر این خطه گذاشت انبوه جمعیت باعث شد تا مسیر 10دقیقه ای فرودگاه تا ورزشگاه 2 ساعت طول بکشد. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی هم در این مراسم گفت: 830میلیارد تومان از محل سفر مقام معظم رهبری، چهار سال گذشته در این استان هزینه شد که هفته گذشته با سفر نماینده دفتر رهبری به استان 100میلیارد تومان دیگر نیز به این مقدار افزوده شد. محمد تقی ایرانی افزود: هزارو 600 پروژه از محل بودجه سفر معظم له به استان اجرایی شد.

وی با اعلام رسمی آغاز کنگره بزرگ سه هزار شهید خراسان شمالی گفت: خدا را شاکر هستیم که در این روز مبارک شاهد دو واقعه ایثار و ولایتمداری هستیم. ایرانی افزود: مردم خراسان شمالی با سفر معظم له به این استان عزت پیدا کردند و برکات این سفر در زندگی مردم جاری است. شرکت کنندگان در این مراسم مسیر فرودگاه تا میدان قائم بجنورد را به یاد آن روز ماندگار پیاده روی کردند.

۱۳۹۵/۷/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...