نسخه چاپی

حمایت مجدد ربع پهلوی از سران فتنه

بازماندگان خاندان پهلوی این روزها سخت بدنبال پاك كردن حافظه تاریخی ملت ایران هستند

به گزارش نما به نقل از «ندای انقلاب»، بازماندگان خاندان پهلوی که عامل کشتار هزاران نفر از شهروندان ایرانی در جریان انقلاب اسلامی هستند این روزها سخت بدنبال پاک کردن حافظه تاریخی ملت ایران برآمده اند.
در این راستا رضا ربع پهلوی که از ماههای گذشته تلاشهایی را برای پیگیری «حقوق بشر!» در ایران آغاز کرده در اقدامی تبلیغاتی و ریاکارانه از بان کی مون خواسته تا با سران فتنه در ایران دیدار کند!
وی که پس از شکست فشارهای لابی صهیونیستی بر دبیرکل سازمان ملل متحد برای جلوگیری از سفر وی به تهران ، نامه ی خود را به بان کی مون تحویل داده و از وی درخواست کرده تا با سران فتنه دیدار کند.
وی که ظاهرا این روزها برای خود مقامی نانوشته در میان ضد انقلاب قائل است در نامه ی خود به دبیرکل سازمان ملل خواسته تا در صورت امکان با سایر زندانیان و مخالفان نظام نیز دیدار کند.
نکته جالب این نامه نحوه ی واکنش رسانه های ضد انقلاب به آن است. به طوریکه گویا پولهای به غارت برده شده ملت ایران از سوی خاندان پهلوی موثر واقع شده و رسانه های فارسی زبان را بر آن داشته تا به تمجید از اقدامات وارث دیکتاتوری پهلوی برآیند.
یکی از سایتهای فارسی زبان وابسته به ضد انقلاب در تحلیل خود از این نامه می نویسد «این نامه نشان دهنده عمق توجه ایشان به سرنوشت زندانیان سیاسی در ایران است»!
این ادعا در شرائطی مطرح می شود که بر اساس اسناد به دست آمده از ساواک در جریان پیروی انقلاب اسلامی حداقل ۳۱۶۴ زندانی سیاسی شناسنامه دار در آستانه انقلاب در زندانهای رژیم پهلوی به سر می برده اند. موضوعی که اگر آمار زندانیان دهه های ۳۰ ، ۴۰ و اوایل ۵۰ را در کنار بازداشتهای مخفی به آن اضافه کنیم ، به عددی بیش از این آمار خواهیم رسید.

۱۳۹۱/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...