نسخه چاپی

نگرانی شدید رژیم سعودی از اوضاع آشفته تروریست‌ها در حلب

اوضاع نابسامان و آشفته گروه‌های تروریستی تكفیری به سركردگی جبهه النصره یا همان جبهه فتح الشام نگرانی شدید رژیم پادشاهی آل سعود را به دنبال داشته است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، روز گذشته حکومت سعودی در نشستی به ریاست سلمان بن عبدالعزیز به بررسی تحولات داخلی و خارجی پرداخت و به طور خاص از شرایط دشوار و بحرانی گروه‌های تروریستی تکفیری در شهر حلب ابراز نگرانی کرد که طی روزهای اخیر متحمل شکست‌های پیاپی در برابر ارتش سوریه شده‌اند.

رژیم سعودی در حالی که همین چهار روز پیش در هولناک‌ترین جنایت خود علیه مردم یمن از ابتدای جنگ علیه آنها در یک سال و نیم پیش،‌ صدها یمنی بیگناه را به خاک و خون کشید، بار دیگر در یک نمایش فریبکارانه برای مردم سوریه اشک تمساح ریخت و مدعی حمایت رژیم آل سعود از ملت سوریه شد.

حکومت سعودی که مرتکب هولناک‌ترین جنایات بر ضد ملت‌های عربی از جمله مردم یمن می‌شود، ادعا کرده است که «جامعه جهانی باید به سکوت خود در برابر جنایات نظام سوریه پایان دهد و کشورهای عربی هم باید همگی در کنار ملت سوریه قرار گیرند».

حکومت سعودی همچنین با ابراز نگرانی شدید از اوضاع وخیم گروه‌های تروریستی تکفیری در حلب با توجه به پیشروی روزافزون ارتش سوریه به سمت مواضع آنها خواستار کمک فوری به این گروه‌ها شد.

این رژیم خواستار باز شدن گذرگاه‌هایی برای رساندن کمک‌های تسلیحاتی و غذایی برای گروه‌های وابسته به خود در شهر حلب شد و البته از واژه فریبنده رساندن کمک‌های غذایی و دارویی برای شهروندان برای سرپوش گذاشتن بر نیت واقعی خود یعنی کمک به گروه‌های تروریستی شد.

۱۳۹۵/۷/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...