نسخه چاپی

جمعه جاده چالوس یك‌طرفه می‌شود

رضا اكبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در كرج اظهار داشت: همانطور كه پیش‌تر نیز پیش‌بینی كرده بودیم، بسیاری از مردم استان‌های تهران و البرز برای برگزاری آئین‌های سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی به استان‌های زادگاه خود سفر می‌كنند.

به گزارش نما به نقل از فارس؛ رئیس پلیس راه استان البرز از یک‌طرفه شدن جاده چالوس در روز جمعه این هفته خبر داد.

وی افزود: با توجه به اینکه استان البرز پل ارتباطی پایتخت با استان‌های شمالی، شمال غربی و غربی کشور به شمار می‌آید، از عصر روز دوشنبه شاهد ترافیک سنگین در محورهای برون‌شهری استان البرز بودیم.

این فرمانده ارشد انتظامی تصریح کرد: امروز نیز ماموران پلیس راه مستقر در جاده‌ها و محورهای برون‌شهری استان البرز گزارش داده‌اند که حجم زیادی از خودروها از محورهایی چون آزادراه تهران – کرج، آزادراه کرج – قزوین و جاده چالوس به سمت استان‌های شمالی و شمال غربی در حرکت هستند.

اکبری گفت: با توجه به اینکه تعطیلات عاشورا و تاسوعا به نوعی به تعطیلات آخر هفته متصل شده است، به احتمال فراوان اکثر خودروهایی که طی دیروز و امروز به سمت استان‌های دیگر در حرکت هستند، قصد دارند تا روز جمعه به تهران و البرز بازگردند.

وی بیان داشت: بنابراین لازم بود که تمهیدات ویژه‌ای برای کنترل ترافیک در جاده‌های البرز و تسهیل در بازگشت مسافران انجام شود که این مهم صبح امروز و با ابلاغ دستورالعمل پلیس راه کل کشور اعلام شد.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: بر این اساس از ساعت 15 روز جمعه این هفته مورخ بیست و سوم مهر ماه تا ساعت 24 این روز، تردد انواع وسائل نقلیه در جاده چالوس از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

اکبری ادامه داد: ماموران پلیس راه در این ساعت در میدان امیرکبیر شهرستان کرج مستقر شده و از حرکت خودروها به سمت استان مازندران در محور کرج – چالوس جلوگیری می‌کنند.

وی اظهار داشت: همچنین از ساعت 18 روز جمعه این هفته تا ساعت 24 تردد انواع خودروها از مرزن‌آباد در استان مازندران به سمت استان البرز به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

اکبری در پایان از رانندگان خواست تا ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همکاری با ماموران پلیس راه، در صورت قرار گرفتن در ترافیک‌های سنگین، با صبر و حوصله رانندگی کنند.

۱۳۹۵/۷/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...