نسخه چاپی

تداوم محدودیت ترافیكی در محور رشت‌ ـ قزوین و آستارا‌ ـ‌ اردبیل تا 23 مهر

فرمانده پلیس راه گیلان گفت: محدودیت ترافیكی در محورهای رشت‌ ـ‌ قزوین و آستارا‌ ـ‌ اردبیل و بالعكس تا 23 مهر ماه جاری ادامه دارد.

به گزارش نما؛ مهیار رستگار امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در دو محور ارتباطی گیلان اظهار کرد: محدودیت ترافیکی در محور رشت‌ ـ‌ قزوین و آستارا‌ ـ‌ اردبیل و بالعکس تا 23 مهر ماه جاری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تا تاریخ مذکور تردد انواع خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین در محورهای مورد نظر ممنوع است، افزود: رانندگان خودروهای سنگین از جمله کامیون‌ها و تریلرها به زمان محدودیت توجه کنند.

فرمانده پلیس راه گیلان هدف از اعمال محدودیت ترافیکی در دو جاده اصلی رشت‌‌ ـ‌ قزوین و آستارا‌ ـ‌ اردبیل را افزایش ایمنی و سهولت در تردد مسافران و عزاداران حسینی‌(ع) عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه رانندگان با صبر و دقت لازم رانندگی کنند، خاطرنشان کرد: اکنون محورهای ارتباطی گیلان به‌ویژه دو مسیر مذکور ترافیک نیمه‌سنگین است.

رستگار سرعت و سبقت غیرمجاز را دو عامل مهم در وقوع تصادفات حادثه‌ساز دانست و متذکر شد: رانندگان از سرعت مجاز تخطی نکنند.

وی در ادامه با بیان اینکه این ایام تردد شبانه در جاده‌ها بسیار زیاد است، خاطرنشان کرد: رانندگان با احتیاط رانندگی کنند و مراقب عابران پیاده باشند.

فرمانده پلیس راه گیلان توجه به هشدارهای این نیرو را مورد تأکید رانندگان قرار داد و یادآور شد: به‌ویژه به ساعت اعمال محدودیت ترافیکی توجه شود در غیر این صورت از تردد خودروهای سنگین جلوگیری می‌شود.

۱۳۹۵/۷/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...