نسخه چاپی

دایی: انگار نفت یك تیم خارجی است

سرمربی تیم نفت تهران گفت: انگار تیم نفت یك تیم خارجی یا سعودی است كه اینقدر راحت علیه ما پنالتی می‌گیرند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ علی دایی پس از شکست 3 بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: این برد را به تمام پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم، سه امتیاز مهم را به دست آوردند؛ ما بازی را خوب شروع کردیم اما متاسفانه یک پنالتی اشتباه دادیم و روند بازی به سود پرسپولیس برگشت، در حالی که قبل از آن ما حاکم بر زمین بودیم و به همین علت شیرازه تیم ما پاشید.

وی ادامه داد: پرسپولیس راحت به ما گل زد، در نیمه دوم با تعویض‌هایی که کردیم روند بازی برگشت. چندین فرصت برای زدن گل داشتیم، بازیکن ما توپ را به اوت زد که اگر همان توپ گل می‌شد روند بازی عوض می‌شد. پرسپولیس به جز ضد حمله کار دیگری نکرد.

دایی تصریح کرد: آنچه گریبان ما را از اول فصل گرفته این است که انگار تیم نفت یک تیم خارجی یا سعودی است که اینقدر راحت علیه ما پنالتی می‌گیرند. اگر دقیقه 65 برای ما پنالتی می‌گرفتند روند بازی فرق می‌کرد. شما شدت ضربه بیرانوند را ببینید و آن را با پنالتی ای که روی طارمی گرفته شد مقایسه کنید از ابتدای لیگ این ششمین پنالتی است که برای ما نمی‌گیرند، ما هم ایرانی هستیم. بعد از نگرفتن پنالتی به بازیکنان فشار وارد می‌شود، مگر داوری سلیقه‌ای می‌شود؟

سرمربی نفت در ادامه گفت: اگر قانون است باید برای همه تیم ها یکسان باشد نه اینکه انگار ما ایرانی نیستیم و هرچه بخواهند به سود حریف سوت بزنند و بگویند فلانی راجع به داوری حرف نزند؛ روزی که ما بردیم هم درباره داوری صحبت کردم؛ من هم دوست دارم داوران جوان قضاوت کنند اما چگونه باید داوران جوان را حمایت کنم؟

وی افزود: نیمه دوم مستحق گل خوردن نبودیم و بازیکنان تلاش زیادی کردند ولی توپ‌های ما گل نشد اما هرتوپی پرسپولیس آورد گل شد؛ تیم ما ایراد دارد و برای همین سه تعویض کردم، در نیمه اول یکی از بازیکنان اصلا خوب کار نکرد اما در نیمه دوم بهتر شدیم.

۱۳۹۵/۷/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...