نسخه چاپی

اظهار نظر علی كریمی درباره یك فیلم

مشغله كاری من اجازه رفتن به سینما را نمی دهد اما آنچه كه امروز من دیدم و آنچه كه از كارگردان این اثر دیدم می توانم بگویم این اثر می تواند پاسخگوی مخاطبان سینما باشد چرا كه به اعتقاد من این فیلم اثری كاملا جدید و نوع بود كه تا به امروز در كشورمان چنین اتفاقی رخ نداده بود.

به گزارش نما به نقل از دی پرس، کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: به نظر من و با توجه به اینکه این فیلم سه بعدی در ایران و توسط گروهی ایرانی در حال ساخت است می تواند توجه اهالی سینما و سینما دوستان را جلب کند.

به گزارش دی پرس علی کریمی فوتبالیست مطرح و ملی پوش کشورمان در بازدید از پشت صحنه فیلم سینمایی «آقای الف» پس ازگفت‌وگو با «علی عطشانی» کارگردان این فیلم، گفت: من به علت مشغله کاری که دارم کمتر می توانم به سینما و یا دیدن آثار فرهنگی بروم،اما امروز در پشت صحنه فیلم سینمایی «آقای الف» گوشه های از تصاویر ضبط شده را دیدم که در نوع خود جدید و کاری بسیار جالب بود و از جذابیت بالایی برخوردار بود.

وی در ادامه به رابطه خود با اهالی فرهنگ و هنر اشاره کرد و افزود: مشغله کاری من اجازه رفتن به سینما را نمی دهد اما آنچه که امروز من دیدم و آنچه که از کارگردان این اثر دیدم می توانم بگویم این اثر می تواند پاسخگوی مخاطبان سینما باشد چرا که به اعتقاد من این فیلم اثری کاملا جدید و نوع بود که تا به امروز در کشورمان چنین اتفاقی رخ نداده بود.

جادوگر فوتبال ایران، گفت: به نظر من و با توجه به اینکه این فیلم سه بعدی در ایران و توسط گروهی ایرانی در حال ساخت است می تواند توجه اهالی سینما و سینما دوستان را جلب کند را جلب کند.

کریمی در ادامه اظهار داشت:با توجه به آنکه این اثر در داخل کشور و با تجهیزات داخلی در حال ساخت است ،در نوع خود جدید می باشد ، می تواند رضایت مخاطبان را تامین کند.

۱۳۹۱/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...