نسخه چاپی

طارمی: نظر برانكو محترم ولی رضاییان كم‌كم باید بازی كند

مهدی طارمی می‌گوید رامین رضاییان باید در تركیب پرسپولیس بازی كند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا؛ مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس پس از پیروزی تیمش مقابل نفت تهران درباره علت بازی نکردن رامین رضاییان در این دیدار گفت: رامین رضاییان به درد تیم ما می‌خورد. من به نظر آقای برانکو احترام می‌گذارم و اینکه به رامین رضاییان بازی می‌دهد یا خیر به من مربوط نیست. اما به عنوان یک دوست که رابطه نزدیکی با رامین رضاییان دارم، به نظرم باید کم کم رامین بازی کند. اینکه برانکو می‌گوید بازی نکند، نظر خودش است و هیچ کاری هم نمی‌توانیم بکنیم اما به نظر شخص من طارمی رضاییان باید کم کم بازی کند چون برای تیم ملی هم خوب است.
او درباره اینکه سال گذشته نفت قهرمانی را از پرسپولیس گرفت هم گفت: سال قبل خودمان قهرمانی را از خودمان گرفتیم. نفت قهرمانی را از ما نگرفت.
طارمی درباره گلزنی‌اش در این بازی هم گفت: واقعا از این بابت خوشحالم.
او درباره اینکه چرا پنالتی پرسپولیس را نزد هم گفت: پنالتی‌زن اول ما حسین ماهینی است.
وی ادامه داد: ما از اول فصل بازی‌های خوبی را انجام دادیم و متقدرانه پیش رفتیم و توانستیم بازی‌ها را ببریم ولی همین که صدرنشین هستیم واقعا خوب است.
مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس درباره اینکه آیا از تعویضش ناراحت بود یا خیر گفت: نه ناراحت نبودم و حسینی هم چیز خاصی به من نگفت.
او درباره اینکه چرا در تیم ملی در پست وینگر بازی می‌کند گفت: نظر آقای کی‌روش است و در هر جا بازی کنم راضی هستم.
طارمی همچنین به گلزنی‌اش در این دیدار اشاره کرد و گفت: من سعی می‌کنم در تمام بازی‌ها گل بزنم و تیمم برنده شود.
مهاجم پرسپولیس همچنین به دیدار هفته آینده تیمش مقابل استقلال خوزستان اشاره کرد و گفت: ما کاری به تیمی نداریم و فقط بازی‌های خودمان را انجام می‌دهیم. نیاز نداریم ببینیم تیم‌های حریف چه کار می‌کنند. بازی با استقلال اهواز هم سخت است چون بازی در اهواز است و شرایط‌مان سخت می‌شود.

۱۳۹۵/۷/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...