نسخه چاپی

مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسكن در گفتگو با نما:

استقبال مردم استان تهران از ثبت اینترنتی اطلاعات سرشماری نفوس و مسكن/مرحله دوم طرح از 28 مهرآغاز می شود

عکس خبري -استقبال مردم استان تهران از ثبت  اينترنتي اطلاعات سرشماري نفوس و مسکن/مرحله دوم طرح  از 28 مهرآغاز مي شود

نعمت الله تركی مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسكن استان تهران گفت : اگر بنا بر هر دلیلی نتوانند از داخل منزل ثبت نام كنند، در مراكزی نظیر مدارس و یا در دستگاه های اجرایی دیگر، مكان هایی برای ثبت نام رایگان مردم در نظر گرفته شده است.

به گزارش نما ، نعمت الله ترکی مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن استان تهران در گفتگو با خبرنگار نما گفت: پيش بيني ما از مشارکت مردم در ثبت اينترنتي اطلاعات براي سرشماري نفوس و مسکن سال 95 حدود 35 درصد بود اما برخي از شهرستان ها در استان تهران تا 45 درصد خانواده ها از طريق سامانه اينترنتي ثبت اطلاعات داشتند.
وي گفت: ما شانزده شهرستان در استان تهران داريم که شهرستان هاي فيروزکوه، دماوند و شميرانات پيشرو هستند و بيشترين ميزان ثبت اطلاعات را در دارند.
مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن استان تهران با اشاره به رتبه چهارم قرچک در ميزان ثبت اطلاعات تصريح کرد: در شهرستان قرچک پايگاه هاي سيار در نظر گرفته شده تا دسترسي مردم به اينترنت تسهيل شود.
وي افزود: در شهرستان فيروزکوه نيز فرمانداري تيم هاي ويژه اي را تشکيل داده که هر روز در مکان هاي عمومي نظير مساجد و مدارس حضور مي يابند و مردم را به ثبت اطلاعات اينترنتي در سامانه تشويق مي کنند.
ترکی خاطر نشان کرد: اگر دهياران، اعضاي شوراها و شهرداران بطور مستقيم وارد عمل شوند و با مردم صحبت کنند، همکاري مردم براي مشارکت در ثبت اينترنتي سرشماري نفوس و مسکن افزايش مي يابد.
مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن استان تهران افزود: در شهرستان هاي استان تهران، ظرفيت و قابليت ها براي ثبت نام اينترنتي خانواده ها از منزل شان فراهم است اما اگر بنا بر هر دليلي نتوانند از داخل منزل ثبت نام کنند، در مراکزي نظير مدارس و يا در دستگاه هاي اجرايي ديگر، مکان هايي براي ثبت نام رايگان مردم در نظر گرفته شده است.
وي در پايان با اشاره به آغاز مرحله دوم سرشماري از 28 مهر گفت: مرحله دوم بصورت حضوري و از 28 مهر در تهران و سراسر کشور آغاز مي شود که تا 28 آبان ماه ادامه خواهد داشت، چنانچه خانواده ها در مرحله اول بصورت اينترنتي ثبت نام کرده باشند براي مرحله دوم وقت کمتري از آنها گرفته مي شوند و نياز به ارائه همه مدارک ندارند.

۱۳۹۵/۷/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...