نسخه چاپی

بردگی جنسی آخر كار مهاجران غیرقانونی!

نتایج تحقیقی نشان می‌دهد كه 60 درصد از مهاجران غیرقانونی به انگلیس ، قربانی مسائل جنسی و استثمار نیروی كار قرار می‌گیرند.

جام فرهنگی؛ گاردین نوشت:

مرکز قاچاق انسانی انگلیس، در اولین ارزیابی از قاچاق انسان اعلام کرد که 31 درصد از قربانیان، هدف مسائل جنسی، 22 درصد تحت بهره‌برداری کار و 11 درصد برای بردگی خانگی، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

براساس این گزارش، بعضی از 2.077 قربانی قاچاق انسانی که سال گذشته در انگلیس، شناسائی شدند، این باور عمومی را تائید کردند که بسیاری از آنها مجبور به فحشاء و روسپیگری می‌شوند.



این تحقیق که مبتنی بر اطلاعات نیروهای پلیس و آژانس مرزی انگلیس است، همچنین نشان داد که 17 درصد از افرادی به انگلیس قاچاق شده بودند، مورد استثمار جنائی قرار گرفته و 5 درصد مورد استثمار موارد مختلف قرار گرفته بودند.

طبق اطلاعات آژانس مرزی انگلیس، بیشتر قربانیان قاچاق شده به انگلیس، از کشورهای جمهوری چک، اسلواکی، رومانی، لهستان و نیجریه می‌باشند.

این سازمان همچنین دریافت که قاچاقچیان انسان، معمولا هزینه سفر را دستاویز قرار داده و به مهاجران می‌گویند که آنها 55.400 پوند بدهکار می‌باشند و باید برای بازگرداندن آن، به بردگی روی بیاورند.



این سازمان اعلام کرد تا زمان بازگرداندن این پول، آنها مورد بهره‌برداری جنسی، کار و جنائی قرار می‌گیرند.

حتی در بعضی موارد، به دلیل وجود هزینه غذا و اسکان، مهاجران امکان بازپرداخت پول را ندارند.

۱۳۹۱/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...