نسخه چاپی

شبكه سه گزینه پخش سریال «نفس شیرین»

سریال «نفس شیرین» به كارگردانی سیامك خواجه وند و تهیه كنندگی كیان بابائیان تا پایان ماه صفر از شبكه سه سیما پخش می‌شود.

به گزارش نما به نقل از پارس نیوز، تصویربرداری سریال «نفس شیرین» به کارگردانی سیامک خواجه وند و تهیه کنندگی کیان بابائیان 10 مهر به پایان رسید.

این سریال که درباره اهدای عضو و نهادینه کردن این فرهنگ بین مردم به تصویر کشیده شده است، در مراحل تدوین قرار دارد و تاکنون 6 قسمت از آن به طور کامل تدوین شده است.

زمان دقیق این سریال هنوز مشخص نیست، اما از آنجایی که قصه در محرم و صفر اتفاق می‌افتد این احتمال می‌رود که تا پایان ماه صفر پخش شود و شبکه سه یکی از گزینه‌های احتمالی برای پخش «نفس شیرین» است.

این سریال تاکنون در لوکیشن‌های شهرک فرهنگیان، میدان قزوین، بیمارستان رسول اکرم (ص) و ... ضبط شده است.

علیرضا جلالی تبار، نیما شاهرخ شاهی، فخرالدین صدیق شریف، کیمیا بابائیان، سارا منجزی، شهین تسلیمی، زهره حمیدی، مریم معصومی، فرشاد حسینی، آرمان صورتگر، کوروش معصومی، مهدی امینی خواه، کاظم افرندنیا، غزل کرمعلی، شادی محمدپور، شهرام آریا، پژواک ایمانی، مهوش وقاری و... از بازیگران این سریال مناسبتی هستند.

به گزارش فارس، موضوع این سریال درباره اهدای عضو است و برای آشنایی بیشتر مردم با اهدای عضو تولید می‌شود. وزارت بهداشت نیز تمایلی به ساخت این اثر داشت و در شرایطی که قرار بود در قالب فیلم ویدئویی تولید شود،‌ به دلیل بازخورد خوبی که از پخش تلویزیونی آن حاصل می‌شود تهیه کننده و مسئولین تصمیم گرفتند تا آن را به صورت مینی سریالی تولید کنند.

عوامل اصلی سریال «نفس شیرین» عبارتند از تهیه کننده: کیان بابائیان، کارگردان: سیامک خواجه وند، مجری طرح: حامد رضی، مشاور پروژه: داریوش بابائیان، مشاور پزشکی فیلمنامه: دکتر قبادی، نویسنده فیلمنامه اولیه: مصطفی امجدی، نویسنده سریال: محمود اصلانی. بازیگران: علیرضا جلالی تبار، نیما شاهرخ شاهی، فخرالدین صدیق شریف، کیمیا بابائیان، سارا منجزی، شهین تسلیمی، زهره حمیدی، مریم معصومی، فرشاد حسینی، آرمان صورتگر، کوروش معصومی، مهدی امینی خواه، کاظم افرندنیا، غزل کرمعلی، شادی محمدپور، شهرام آریا، پژواک ایمانی، مهوش وقاری و... .

سریال «نفس شیرین» به قلم محمود اصلانی،‌ کارگردانی سیامک خواجه وند،‌تهیه کنندگی کیان بابائیان و مشاور تهیه داریوش بابائیان تا پایان ماه صفر پخش خواهد شد.

۱۳۹۵/۷/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...