نسخه چاپی

پیكان بالای جدول را نشانه گرفته است

دروازه‌بان تیم فوتبال پیكان تهران گفت: هر مربی سبك خاص خودش را دارد و سبك كاری كی‌روش هم در تیم ملی جواب داده است.

به گزارش نما رحمان احمدی در مورد پیروزی پیکان مقابل صنعت نفت آبادان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: برد مهمی را به‌دست آوردیم. امیدوارم که این روند همچنان ادامه داشته باشد. البته ما در این بازی سختی کشیدیم و باید بدانیم که اگر باز هم ساده گل بخوریم، در آینده دچار مشکل خواهیم شد. ما باید تمرکز بیشتری داشته باشیم، خصوصاً زمانی که از حریفان جلو هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «پیکان امسال دنبال چه جایگاهی در جدول رده‌بندی است؟»، گفت: ما دنبال رده‌های بالای جدول هستیم، هرچند که می‌دانیم کار سختی داریم. در بازی‌های امسال چیزی قابل پیش‌بینی نیست، ولی امیدوارم بهترین نتایج را بگیریم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان با اشاره به پیروزی تیم ملی مقابل کره جنوبی و شانس ایران برای صعود به جام جهانی 2018 خاطر نشان کرد: ما مقابل ازبکستان و کره جنوبی بازی‌های خوبی انجام دادیم. امتیازات همین دو دیدار قطعاً نقش مهمی در صعود ایران به جام جهانی خواهد داشت. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تیم ملی به جام جهانی می‌رود.

احمدی در واکنش به انتقادات مطرح شده از بازی دفاعی تیم کی‌روش گفت: هر مربی سبک خاص خودش را دارد و سبک کاری کی‌روش هم در تیم ملی جواب داده است. من فکر می‌کنم انتقادها در این زمینه منطقی نیست.

۱۳۹۵/۷/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...