نسخه چاپی

تجلیل الیاس حضرتی اصلاح طلب از مدیریت اجلاس

مدیر مسئول روزنامه اعتماد گفت: حضور اعضای جنبش عدم تعهد در تهران موجب غافلگیری و در نهایت بایكوت اخبار اجلاس تهران از سوی رسانه‌های غربی از جمله بی بی سی فارسی شد.

به گزارش نما، الیاس حضرتی مدیر مسئول روزنامه اعتماد در گفت‌وگو با فارس، درباره بایکوت خبری اجلاس عدم تعهد از سوی رسانه‌های غربی گفت: این موضوع امری طبیعی است چراکه مقامات و رسانه‌های کشورهای غربی انتظار حضور گسترده مقامات بلندپایه بسیاری از کشورهای مستقل جهان را در اجلاس تهران نداشتند.

وی با اشاره با اینکه مدیریت ایران در اجلاس نم شبکه بی بی سی را غافلگیر کرده است افزود: رسانه‌های غربی از ماه‌ها قبل تبلیغات وسیعی جهت کمرنگ‌ جلوه دادن اجلاس تهران در پیش گرفتند و به همین دلیل بایکوت خبری حضور اعضای جنبش عدم تعهد در ایران و اصل این مراسم که از بازتاب خبری گسترده‌ای برخوردار بود از سوی آنها بعید به نظر نمی‌رسید.

این عضو حزب اعتماد ملی تصریح کرد: رسانه بی‌ بی سی به دلیل شرکت بسیاری از کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در اجلاس تهران کاری جز بایکوت خبری این اجلاس نمی‌تواند انجام دهد چراکه این اجلاس باوجود تهدیدات گسترده خارجی یک موفقیت بزرگ در عرصه دیپلماتیک برای ایران محسوب می‌شود.

۱۳۹۱/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...