نسخه چاپی

درودگر:دربی گیلان باید بدون تماشاگر برگزار می‌شد

مدیرعامل باشگاه ملوان معتقد است به دلیل تخلفات صورت گرفته در بازی داماش مقابل پرسپولیس دربی گیلان باید بدون تماشاگر برگزار می‌شد.

صادق درودگر در مورد ديدار تيم فوتبال اين باشگاه برابر داماش گيلان ضمن بيان مطلب فوق گفت: اين ديداري معمولي است و مانند همه مسابقات اما بازيکنان ملوان با تمام انگيزه براي موفقيت در اين مسابقه به ميدان مي‌روند.

وي با اشاره به غيبت مازيار زارع و آمادگي ساير بازيکنان اين تيم ادامه داد: ‌هدفمان ارايه يک بازي خوب، جوانمردانه و تماشاگر پسند است و اميدواريم بتوانيم در اين مسابقه به نتيجه دلخواهمان دست يابيم.

مديرعامل باشگاه ملوان دليل مصاحبه نکردن پورغلامي را کاهش حساسيت‌ها دانست و تاکيد کرد: همگي بايد کاري کنيم که آرامش به تيم برگردد. در اين مدت شيطنت‌هاي بسياري صورت گرفت تا شرايط تيم ما را به هم بريزد اما مديريت، کادر فني و بازيکنان سعي دارند بدون توجه به اين مسايل کارشان به خوبي پيش ببرند.

"يک روز اعلام کردند بازي در اردبيل و روز ديگر سردار جنگل محل اين مسابقه اعلام شد" وي با بيان اين مساله تاکيد کرد: ما به اين مسايل کاري نداريم و در زمين بازي براي موفقيت تلاش مي‌کنيم. البته راي کميته انضباطي هم براي بدون تماشاگر بودن اين مسابقات متاسفانه تا اين لحظه اعلام نشده است. ما دوست داريم همه کارها در چارچوب قانون انجام شود. اما اشکالي ندارد اگر به ما بگويند در زمين خاکي هم با داماش بازي خواهيم کرد.

درودگر با تاکيد بر اين مساله که بهتر است کمتر حرف بزنيم و بيشتر عمل کنيم، ادامه داد: راي کميته انضباطي در خصوص تخلفات صورت گرفته در بازي داماش مقابل پرسپوليس صادر شده و طبق قانون اگر راي 72 ساعت زودتر از بازي اعلام شود مادام‌الاجرا است. با توجه به اينکه يک جلسه محروميت قابل اعتراض به کميته استيناف نيست ما انتظار داشتيم اين راي براي اين مسابقه صادر شود.

وي صحبت‌هايش را اين گونه ادامه داد: ما به اين مساله شکايتي نکرده و نمي‌کنيم و تمام اين اتفاقات را به فال نيک مي‌گيريم و در حالي که اين مسايل را فراموش نکرده با طمانينه با آن بخورد مي‌کنيم.

مديرعامل باشگاه ملوان در پايان گفت:‌ دوستان سازمان ليگ و کميته انضباطي سعي کنند حق هيچکس را ضايع نکنند. ما دنبال بهانه نيستيم و با توجه به تمام اتفاقات به فکر بازي خوب، زيبا و کسب امتياز در دربي گيلان خواهيم بود.

ديدار تيم هاي فوتبال داماش گيلان و ملوان بندرانزلي ساعت 19 روز چهارشنبه در ورزشگاه شهيد عضدي رشت برگزار خواهد شد.

۱۳۹۱/۶/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...