نسخه چاپی

برخورد پلیس فتا با پیامك‌های تقلبی

عکس خبري -برخورد پليس فتا با پيامک‌هاي تقلبي

معاونت اجتماعی پلیس فتای ناجا به كاربران هشدار داد: هر پیام كوتاهی كه دریافت می‌كنید از صحت آن به خصوص مبدا ارسال اطمینان حاصل كنید.

پليس فتاي ناجا با اشاره به وجود نرم‌افزارها و سايت‌هايي که امکان ارسال پيامک از طرف يک شخص به شخص ديگر بدون اطلاع فرستنده را فراهم مي‌كند، اعلام كرد: پليس با همکاري شرکت ارتباطات سيار سعي در بر طرف كردن اين مشکل و برخورد با اينگونه سايت‌ها دارد..

به گزارش ايسنا معاونت اجتماعي پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات ناجا در گزارشي اعلام كرد كه به تازگي نرم‌افزارها و سايت‌هايي ساخته شده است که امکان ارسال پيامک از طرف يک شخص به شخص ديگر، بدون اطلاع فرستنده را فراهم كرده است.

بر اين اساس کارشناسان پليس فتاي ناجا اعلام كردند كه به تازگي برخي افراد سودجو با ايجاد سايت‌هايي، اقدام به ارسال پيامک كرده و در صورتي که فردي که پيغام به نام وي ارسال شده از اين پيام هيچ‌گونه اطلاعي ندارد و اين عمل ممکن است موجب بروز اختلاف‌هاي فراوان در ميان اقشار مختلف بشود يا اينکه از طريق آنها پيام خلاف واقع به سايرين ارسال شود.

معاونت اجتماعي پليس فتاي ناجا به كاربران هشدار داد: هر پيام کوتاهي که دريافت مي‌کنيد از صحت آن به خصوص مبدا ارسال اطمينان حاصل كنيد.

۱۳۹۰/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...