نسخه چاپی

تصادف وحشتناك با 24 مصدوم

تصادف وحشتناك در آزادراه كرج و قزوین منجر به مجروح شدن بیست نفر شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، حدود ساعت 11 صبح امروز در آزادراه کرج – قزوین در محدوده شهرستان نظرآباد، تصادفی میان سه دستگاه اتوبوس، کامیونت و پراید اتفاق افتاد که منجر به مصدوم شدن 17 نفر شد.

بر اساس گزارش مهرداد بابایی رئیس اورژانس استان البرز حال 2 نفر از مجروحان این حادثه وخیم است.

این در حالی است در ساعت 15 و 50 دقیقه یک تصادف زنجیره‌ای دیگر در این آزادراه و این‌بار در حد فاصل کردان اتفاق افتاد.

دقایقی قبل رضا اکبری رئیس پلیس راه استان البرز با تشریح حادثه فوق به خبرنگار فارس در کرج گفت: بعد از ظهر امروز یک کامیون که در لاین شمالی آزادراه کرج – قزوین در حال تردد بود، اقدام به کم کردن سرعت خود می‌کند.

وی افزود: در این لحظه راننده یک دستگاه اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با این کامیون از مسیر اصلی منحرف و با یک دستگاه تریلی برخورد می‌کند.

این فرمانده ارشد انتظامی تصریح کرد: تریلی فوق نیز به اصطلاح رانندگان خودروهای سنگین قیچی کرده و با کامیون اول تصادف می‌کند.

در همین ارتباط داوود رجبی معاون امداد و نجات هلال احمر استان البرز نیز به خبرنگار فارس در کرج گفت: متاسفانه بر اثر این حادثه بیش از 24 نفر مجروح و مصدوم شدند.

وی اظهار داشت: ماموران امداد و نجات این جمعیت بلافاصله پس از اعلام حادثه به محل اعزام شده و کار مداوای مصدومان و حادثه دیدگان را انجام دادند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز تصریح کرد: 4 نفر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا شدند، اما متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارد شده، 20 نفر از مجروحان حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند.

رجبی گفت: در حال حاضر مجروحان با همکاری اورژانس به بیمارستان‌های مختلف استان البرز از جمله بیمارستان امام جعفر صادق (ع) شهرستان ساوجبلاغ منتقل و تحت درمان قرار دارند.

بر اساس این گزارش، تنها از ساعت 11 صبح امروز تا ساعت 15 و 50 دقیقه بر اثر دو حادثه فوق در مجموع 41 نفر مصدوم و مجروح شده‌اند که حداقل حال دو نفر از حادثه‌دیدگان وخیم اعلام شده است.

هنوز اطلاعی از وضعیت پزشکی و سلامت مجروحان حادثه تصادف عصر اطلاعی در دست نیست.

۱۳۹۵/۷/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...