نسخه چاپی

درآمد گردشگری ایران از هر میهمان اجلاس

در حالی‌كه درآمد حاصل از حضور هر فرد خارجی در كشور یك‌هزار و ۷۳۰ دلار لحاظ شده، درآمد حاصل از هر كدام از این میهمانان برای گردشگری ایران بالای ۵ هزار دلار برآورد شده است.

معاون گردشگری کشور با بیان اینکه تنها هزینه سفر ۱+۴ نفر از هیئت‌های خارجی اجلاس تهران توسط ایران تأمین می‌شود، گفت: در حالی‌که درآمد حاصل از حضور هر فرد خارجی در کشور یک‌هزار و ۷۳۰ دلار لحاظ شده، درآمد حاصل از هر کدام از این میهمانان برای گردشگری ایران بالای ۵ هزار دلار برآورد شده است.

منوچهر جهانیان اظهار داشت: طبق آمار و اطلاعات جهانی، درآمد حاصل از حضور هر فرد خارجی برای گردشگری کشور ما یک هزار و ۷۳۰ دلار پیش‌بینی شده است در حالی‌که هر کدام از میهمانان خارجی اجلاس سران، درآمد بالای ۵ هزار دلار برای گردشگری کشور خواهند داشت.

وی افزود: تنها هزینه سفر و اقامت سران کشور‌ها به اضافه ۴ نفر همراه برای هر کدام از آن‌ها، توسط دولت ایران تأمین می‌شود.

بازرسی معاون گردشگری از هتل‌های محل اقامت میهمانان اجلاس غیرمتعهد‌ها

معاون گردشگری کشور گفت: شخصاً بازرسی از هتل‌های محل اقامت میهمانان اجلاس سران کشورهای عدم تعهد را آغاز کرده‌ام تا هیچ کاستی در ارائه فرهنگ میهمان‌دوستی و پذیرایی ایرانیان وجود نداشته باشد.

به گزارش فارس،جهانیان درباره وضعیت فعالیت آژانس‌های گردشگری تهران در روزهای ایام تعطیل پایتخت نیز تأکید کرد: آژانس‌های گردشگری طبق روال گذشته آماده ارائه خدمت به تهرانی‌ها برای انجام سفرهای تابستانی هستند.

۱۳۹۱/۶/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...