نسخه چاپی

روایت مصباح از اختلافش با آیت الله مهدوی كنی

آیت‌الله مصباح‌ یزدی گفت: خدا می‌داند و شاهد است كه حقیر آیت‌الله مهدوی‌كنی را همانند چشمانم دوست داشتم منتهی برای داشتن چنین علاقه‌ای نیاز نبود كه ایشان، همانند من فكر كند و نظر من را تكرار كند.

به گزارش نما به نقل از انتخاب: آیت‌الله مصباح‌ یزدی گفت: خدا می‌داند و شاهد است که حقیر آیت‌الله مهدوی‌کنی را همانند چشمانم دوست داشتم منتهی برای داشتن چنین علاقه‌ای نیاز نبود که ایشان، همانند من فکر کند و نظر من را تکرار کند.

آیت‌الله مصباح یزدی در پاسخ به سئوالی در مورد اختلافش با آیت الله مهدوی کنی گفت: نفس اختلاف‌نظر بین انسان‌ها طبیعی و حتی مفید است. قرار نیست درباره روش‌های پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی همه ما مثل هم فکر کنیم و هرکس یک روش را انتخاب کند و دیگران هم بگویند فقط آن روش صحیح است.

وی با بیان اینکه همه از اردات و علاقه خاص حقیر به آیت‌الله مهدوی‌کنی مطلع بوده و هستند، گفت: حقیر با آیت‌الله مهدوی‌کنی سال‌ها در مدرسه حجتیه همسایه بودیم و سال‌ها در دوران طلبگی باهم دوستی داشتیم؛ خدا می‌داند و شاهد است که حقیر، آیت‌الله مهدوی‌کنی را همانند چشمانم دوست داشتم و به ایشان اردت قلبی داشتم منتهی برای داشتن چنین علاقه‌ای نیاز و لزومی نبود که ایشان همانند من فکر کند و نظر من را تکرار کند اصلاً اینطوری نیست و نباید باشد.

آیت‌الله مصباح یزدی، آیت‌الله مهدوی‌کنی را یار و همراهی صدیق و ولایتمدار برای امام راحل و مقام معظم رهبری توصیف کرد و گفت: آیت‌الله مهدوی‌ از بزرگان انقلاب و یاران وفادار به امام راحل بود که وفاداریشان به مقام مظعم رهبری تا آخر عمر مبارکشان ادامه داشت.

۱۳۹۵/۷/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...