نسخه چاپی

ناو گروه ایرانی در بندر باكو مورد استقبال قرار گرفت

مراسم استقبال از اولین ناو گروه از منطقه چهارم نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه در بندر باكو پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار شد .

به گزارش نما به نقل از ایرنا، در این مراسم جواد جهانگیر زاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان، سید علی اکبر اجاق نژاد نماینده ولی فقیه در جمهوری آذربایجان، تنی چند از مقامات فرماندهی نیروی دریایی جمهوری آذربایجان ، علی صیفی وابسته نظامی سفارت کشورمان و نیز جمعی از نمایندگان رسانه ای حضور داشتند.
ناو گروه از منطقه چهارم نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران به فرماندهی عبدالحسین ظفری و متشکل از ناوهای دماوند و جوشن حامل پیام صلح و دوستی می باشد .
پس از نواخته شدن سرودهای ملی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان حاضران این مراسم از ناوهای ایرانی بازدید کردند .
ناطق باقرتف معاون فرمانده نیروی دریایی جمهوری آذربایجان در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد: این سفر ناو گروه جمهوری اسلامی ایران به جمهوری آذربایجان سفر صلح و دوستی است .
وی افزود: پس از استقلال ملی جمهوری آذربایجان این اولین سفر ناوگان نظامی جمهوری اسلامی ایران به کشورمان است
دیدار با هیات فرماندهی نیروی دریایی جمهوری آذربایجان، بازدید از آموزشگاه عالی نظامی و زیارت از مزار حیدر علی اف رهبر فقید جمهوری آذربایجان و نیز شهداری راه آزادی این کشور از جمله برنامه سفر سه روزه هیات ناو گروه جمهوری اسلامی ایران به باکو اعلام شده است.

۱۳۹۵/۷/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...