نسخه چاپی

برادر اوباما مهمان ترامپ در مناظره امشب

ترامپ در مناظره امشب این بار از برادر ناتنی اوباما یعنی مالك اوباما دعوت كرده است به عنوان میهمان در مناظره فردا حضور داشته باشد.

به گزارش نما ، خبرگزاری صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان نوشت: نامزد جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برادر ناتنی باراک اوباما را به مناظره بعدی می آورد.

دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوریخواه که در مناظره قبلی برخی از کسانی را که به بیل کلینتون اتهام زده بودند، به مناظره آورده بود، این بار از برادر ناتنی اوباما رئیس جمهور آمریکا یعنی مالک اوباما دعوت کرده است به عنوان میهمان در مناظره فردا حضور داشته باشد. البته هنوز معلوم نیست چه دستاوردی از حضور برادر ناتنی اوباما حاصل شود. مالک اوباما گفته است در این مبارزات از دونالد ترامپ حمایت می کند. او به شدت از سیاستهای باراک اوباما انتقاد کرده است.

جیم آکوستا خبرنگار این شبکه درباره کارزار انتخابات ترامپ گفت ترامپ در جدیدترین اظهار نظر خود گفته است اگر در انتخابات هشتم نوامبر شکست بخورد، مردم آمریکا استقلال خود را از دست خواهند داد و آمریکا به نظامی تک حزبی تبدیل خواهد شد. او همچنین رسانه های اصلی آمریکا را متهم کرد که درباره کارزار انتخاباتی بسیار غیرصادق بوده اند و مردم نباید به این رسانه ها اعتماد کنند و باید اطلاعات خود را از از اینترنت دریافت کنند.

۱۳۹۵/۷/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...