نسخه چاپی

اوباما تهدید حیاتی برای شهرك‌های اسرائیل است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی شخص «باراك اوباما» رئیس جمهور آمریكا را تهدید حیاتی برای شهرك‌های اسرائیلی در اراضی اشغالی توصیف كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا «تهدید حیاتی» برای روند شهرک‌سازی‌های اسرائیل در اراضی اشغالی است.

در حالی که چند هفته بیشتر از امضای توافق بزرگترین بسته حمایت‌های نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی نمی‌گذرد که نتانیاهو در جمع صهیونیست‌های ساکن شهرک «آمونا» در کرانه باختری گفت: «تا پایان دوره ریاست جمهوری اوباما، نه فقط شهرک آمونا بلکه تمام شهرک‌های اسرائیل در خطر حیاتی هستند.»

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» مقامات صهیونیست نگران هستند که اوباما تا قبل از ترک دفتر ریاست جمهوری، قصد داشته باشد راهکاری را برای حل مناقشات فلسطین-اسرائیل اعمال کرده یا حداقل بندهایی از آن را پیش ببرد.

دادگاه عالی رژیم صهیونیستی دستور داده بود به دلیل قرار داشتن شهرک آمونا در اراضی فلسطینیان، این شهرک تخلیه و تخریب شود. البته کابینه رژیم صهیونیستی نیز مصوب کرد که برای صهیونیست‌های ساکن آمونا، شهرک جدیدی شامل 300 واحد در کرانه باختری بسازند تا به آنجا منتقل شوند.

۱۳۹۵/۷/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...