نسخه چاپی

ساخت بزرگترین ترمینال كشور در مهران

فرماندار مهران از ساخت بزرگترین ترمینال كشور در مرز مهران خبر داد.

به گزارش نما؛ مراد ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: ترمینال مهران در زمینی به مساحت 25 هکتار و با امکانات رفاهی، اسکانی برای زوار اربعین حسینی ساخته می‌شود.

فرماندار مهران گفت: در اربعین حسینی پارسال حجم تردد زائران به گونه‌ای بود که جای جای شهر مهران پر از خودرو و گره‌های ترافیکی شده بود، اما امروزه این شهر به کارگاهی برای خدمات‌رسانی و تسهیل در تردد زائران اباعبدلله (ع) تبدیل شده که می‌توان برای مثال از ایجاد ترمینال بزرگ برکت نام برد.

وی ادامه داد: ترمینال برکت در زمینی با وسعت 25 هکتار و با احداث 130 چشمه سرویس بهداشتی و دوش حمام، و همین طور با ساخت 3 سوله با زیربنای 2 هزار متر مربع بزرگترین ترمینال کشور در مهران در حال احداث است.

این مسؤول اضافه کرد: ساز و کاری تعریف کرده‌ایم که همه اتوبوس‌های برون شهری که از استان‌های سراسر کشور به سمت پایانه مرزی در ایام اربعین در حرکت هستند در آن ایام هیچ اتوبوسی نه وارد شهر مهران شود و نه از پل زائر و نه از بزرگراه تردد کند.

ناصری تصریح کرد: برای همه اتوبوس‌ها مسیری تعریف کردیم تا از کمربندی جنوبی در حرکت باشند و در حال حاضر این کمربندی زیربار ترافیک رفته و در نهایت از جاده اختصاصی ترمینال وارد ترمینال بزرگ برکت می‌شوند.

فرماندار مهران گفت: با بهره‌برداری از این ترمینال امسال در اربعین گره‌های ترافیکی و حجم ترافیک در شهر مهران را نخواهیم داشت.

۱۳۹۵/۷/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...