نسخه چاپی

كارگردان انیمیشن ناسور در گفتگو با نما :

انیمیشن عاشورایی ناسور راوی زخمی است از دل واقعه عاشورا

عکس خبري -انيميشن عاشورايي ناسور راوي زخمي است از دل واقعه عاشورا

كیانوش دالوند كارگردان انیمیشن ناسور گفت : ناسور راوی زخمی است كه از شهادت امام حسین (ع) و یارانش در دل همه آزادی خواهان جهان ایجاد شده و واقعه عاشورا و فجایع آن روز در بخش اعظمی از این انیمیشن به تصویر كشیده شده است.

به گزارش نما ، کیانوش دالوند کارگردان این انیمیشن در گفتگو با خبرنگار نما گفت: انیمیشن عاشورایی ناسور راوی زخمی است که از شهادت امام حسین (ع) و یارانش در دل همه آزادی خواهان جهان ایجاد شده و واقعه عاشورا و فجایع آن روز در بخش اعظمی از این انیمیشن به تصویر کشیده شده است.
دالوند درخصوص مدت زمان ساخت انیمیشن ناسور گفت: 18 ماه ساخت این انیمیشن به طول انجامید که در مجموع 40 نفر در بخش هایی مانند دوبله و موسقی در تولید آن نقش داشته اند .
وی در خصوص پیش بینی استقبال مخاطبان از این انیمیشن تصریح کرد :امیدوارم از انیمیشن ناسور که محتوایی تاریخی و مذهبی دارد، استقبال خوبی انجام شود چرا که سعی شده در این انیمیشن ذائقه تمامی رده های سنی در نظر گرفته شود .
این کارگردان انیمشن افزود: حسی که داخل کار است و زحمات 18 ماهه که عوامل این انیمشن کشیده اند ،ماحصل آن صحنه های حسی شده است که مخاطب از تراژدی عاشورا خواهد دید .
گفتنی است در چهاردهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی که در استان هرمزگان و شهر بندرعباس برگزار شد، از کیانوش دالوند کارگردان انیمیشن ناسور در مراسم اختتامیه و در میان هنرمندان آیینی تجلیل و لوح تقدیر و تندیس پیرغلامان و خادمان حسینی به کیانوش دالوند ، اهدا شد.
انیمیشن ناسور همچنین سال گذشته در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر و در بخش انیمیشن این جشنواره حضور داشت و چندی پیش هم در جشنواره غدیر عراق توانست جایزه بهترین انیمیشن را کسب کند.
تهیه‌کنندگان انیمیشن ناسور به طور مشترک محمدحسین قاسمی و داریوش دالوند هستند.

۱۳۹۵/۷/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...