نسخه چاپی

دیدار میشل عون با رئیس پارلمان لبنان

پس از اعلام حمایت سعد حریری از نامزدی میشل عون برای تصدی پست ریاست‌جمهوری لبنان، میشل عون با رئیس پارلمان لبنان دیدار كرد.

به گزارش نما ، ایسنا به نقل از المیادین نوشت: میشل عون، رئیس فراکسیون تغییر و اصلاح لبنان پس از دیدار با نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان در منزلش در عین التینه گفت: من برای شرح اوضاع درخصوص نامزدی‌ام برای تصدی پست ریاست‌جمهوری لبنان با نبیه بری دیدار کردم. بی تردید ما خواهان حمایت بری هستیم و به انتخاب او احترام می‌گذاریم. شایعاتی در این باره پخش شده که نباید آن را باور کرد.

وی گفت: من دیدار دیگری با نبیه بری خواهم داشت.

نبیه بری نیز پس از دیدار با میشل عون گفت: من صحبت‌های میشل عون را شنیدم و او نیز صحبت‌های مرا شنید. اختلاف نظر ما دوستی‌مان را از بین نمی‌برد.

دیدار میشل عون با نبیه بری پس از آن صورت گرفت که سعد حریری، رهبر جریان المستقبل لبنان رسما حمایتش را از نامزدی عون برای ریاست جمهوری اعلام کرد. سعد حریری پیشتر از نامزدی سلیمان فرنجیه حمایت می‌کرد اما بعدا دیدگاه خود را تغییر داده و از نامزدی عون حمایت کرد تا به این ترتیب شانس بیشتری برای نخست وزیر شدن داشته باشد. با این حال همچنان نبیه بری، رئیس پارلمان لبنان از نامزدی سلیمان فرنجیه حمایت می‌کند.

میشل عون پیش از دیدار با نبیه بری با سعد حریری در مقر جریان المستقبل در بیت الوسط دیدار کرد.

عون در این دیدار از حریری به خاطر حمایت از نامزدی وی قدردانی کرد و از تمامی طرف‌های لبنانی خواست برای حل بحران ریاست‌جمهوری با هم متحد شوند.

سعد حریری نیز پس از دیدار با عون گفت: گزینه‌های امروز برای تصدی پست ریاست‌جمهوری زیاد نیستند و تنها میشل عون مانده و ما از وی حمایت می‌کنیم تا رئیس‌جمهور تمامی لبنانی‌ها و محافظ حاکمیت و استقلالشان باشد.

۱۳۹۵/۷/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...