نسخه چاپی

پدیده 17 ساله ایرانی بولتونی ها را سر ذوق آورد

آلكس سمیع زاده با درخشش در تیم زیر 18 ساله های بولتون باشگاه را مجاب ساخت تا او را به تیم بزرگسالان منتقل كنند.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛ جوان 17 ساله ای که در تهران به دنیا آمده است، این روزها مسئولان باشگاه بولتون انگلیس را به تولد یک ستاره امیدوار کرده است. آلکس سمیع زاده که به تازگی نامش در سایت های انگلیسی مطرح شده، در تیم های پایه منچسترسیتی و بولتون توپ زده ولی حالا عضوی از تیم بزرگسالان بولتون است و در چمپیونز شیپ هم به میدان رفته است. این تیم انگلیسی تلاش می کند به لیگ برتر بازگردد و در حال حاضر تیم سوم جدول است.

آلکس سمیع زاده با درخشش در تیم زیر 18 ساله های بولتون باشگاه را مجاب ساخت تا او را به تیم بزرگسالان منتقل کنند و او به تازگی اولین بازی خود را مقابل برنتفورد برای این تیم انجام داده است. فیلپس سرمربی تیم زیر 18 ساله ای بولتون اخیرا در مصاحبه ای از مسئولان تیم زیر 18 سال انگلیس خواست تا این بازیکن را حتی به تیم ملی دعوت کردند. او در گفت و گو با سایت باشگاه سایت«theboltonnews» گفت: «آلکس حتی پتانسیل حضور در تیم زیر 18 ساله ای انگلیس را هم دارد. او بازیکن توانمندی است.»
سمیع زاده در تهران به دنیا آمده و فوتبالش را از باشگاه گمنام کرزون اشتون در انگلیس شروع کرده است. آلکس در این تیم در 10 مسابقه 20 گل زد تا توسط منچستر سیتی جذب شود. او از آنجا هم راهی بولتون شد. طرفداران بولتون سبک بازی او را شبیه به امیل هسکی می دانند، بازیکنی که فوتبال خود را در باشگاه بولتون به پایان رساند و بیش از 60 بازی ملی برای انگلیس انجام داد.

آلکس حضور خود را در تیم زیر 18 ساله های بولتون با هت تریک شروع کرد. او توانست مقابل کولچستر یونایتد هت تریک کند. سپس مقابل کاردیف گل زد و نشان داد توانایی بالایی دارد. باشگاه دربی کانتی خیلی زود به دنبال جذب این بازیکن افتاد ولی چنین انتقالی صورت نگرفت و سمیع زاده از ابتدای سال فصل 2016-2017 به تیم اصلی باشگاه هم منتقل شد.
او بازیکنی است که زبان فارسی را بلد است و بی شک مثل هر بازیکن ایرانی دیگری علاقه دارد تا برای تیم ملی بازی کند. سمیع زاده پدر و مادری ایرانی دارد.

۱۳۹۵/۷/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...