نسخه چاپی

اوباما جا ماند!

در حال حاضر در زمینه محبوبیت جهانی، رقابتی میان [آیت‌الله] خامنه‌ای و باراك اوباما ایجاد شده است كه تاكنون [آیت‌الله] خامنه‌ای پیروز این رقابت بوده است.


روزنامه واشنگتن‌تایمز با اشاره به برگزاری شانزدهمین اجلاس غیرمتعهد‌ها در تهران و حضور سران اکثر کشورهای جهان و به‌ویژه بان‌کی‌مون، دبیرکل سازمان ملل، در این نشست نوشت: «اوباما نه‌تنها دیگر در جهان محبوب نیست؛ بلکه دیگر کسی از او نمی‌ترسد. چند روز قبل، یکی از اتفاقات بسیار مهم در حوزه سیاست خارجی آمریکا رخ داد و آن، اعلام سفر بان‌کی‌مون به تهران بود.»
این روزنامه آمریکایی ادامه داد: «همزمان با برگزاری جنبش غیر‌متعهدها در ایران، دولت آمریکا از دبیر کل سازمان ملل خواسته بود تا در این اجلاس حاضر نشود؛ اما او توجهی نکرد و اعلام کرد به تهران خواهد رفت. در حال حاضر در زمینه محبوبیت جهانی، رقابتی میان [آیت‌الله] خامنه‌ای و باراک اوباما ایجاد شده است که تاکنون [آیت‌الله] خامنه‌ای پیروز این رقابت بوده است.»
شبکه روسی «راشاتودی» نیز در این باره نوشت: «نگاهی به نقشه جهان بیندازید، اجلاسیه تهران یک نشست بزرگ بین‌المللی است و تلاش غرب و آمریکا برای ضعیف جلوه دادن آن کاملاً ناکام بوده است.»

۱۳۹۱/۶/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...