نسخه چاپی

رادیو اربعین صبح امروز آغاز به كار كرد

رادیو اربعین از صبح امروز اول آبان ماه با حضور قائم مقام رییس سازمان صدا و سیما، معاون صدا و جمعی از مدیران ستاد عالی اربعین آغاز به كار كرد.

به گزارش نما به نقل از برنا، شبکه رادیویی اربعین که دومین سال خود را تجربه می کند در سراسر کشور و همچنین خارج از کشور قابل دریافت است.

این رادیو به مناسبت برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین برای اطلاع رسانی از اتفاقات مربوط به این رویداد بزرگ راه اندازی شده است.

رادیو اربعین به صورت شبانه روزی از امروز شنبه اول آبان مصادف با ۲۰ محرم و با حضور قائم مقام رییس سازمان صدا و سیما، معاون صدا و جمعی از مدیران ستاد عالی اربعین آغاز به کار کرده و پایان ماه صفر، (دهم آذرماه) به کار خود پایان می دهد.

این رادیو علاوه بر اطلاع رسانی از اتفاقات مربوط به راهپیمایی بزرگ اربعین، در حوزه فرهنگ سازی فعال است و برنامه هایی شامل سخنرانی، مستند، نمایش، قرائت قرآن و ترجمه، ارتباط تلفنی با مسوولان، گزارش، پخش زیارت و ادعیه مختلف، نکات آموزشی مربوط به سفر و زیارت و روضه خوانی و مرثیه سرایی را در جدول پخش خود دارد. مراکز استانی صدا و سیما موظف شده اند مستند هایی برای پخش در این شبکه رادیویی تهیه و تدارک ببینند.

معاونت های فنی، استان ها و سیاسی در سازمان صدا و سیما در راه اندازی این رادیو همکاری می کنند.

این رادیو ۱۱ بخش خبری نیز دارد که چهار بخش آن مشروح و هفت بخش آن کوتاه خواهد بود.

رادیو اربعین را روی موج اف ام ردیف ۹۵:۵ مگاهرتز در تهران دریافت کنید. موج این شبکه در استان ها نیز از طریق صداوسیمای استان ها اعلام می شود.

این شبکه در نجف اشرف روی موج اف ام ردیف ۹۱:۹ مگاهرتز و در کربلای معلی روی موج اف ام ردیف ۹۰:۹ مگاهرتز قابل دریافت است. همچنین مخاطبان می توانند برای تعامل بیشتر با شماره ۳۰۰۰۹۵۵ با این شبکه در ارتباط باشند.

علاوه بر طول موج های اعلام شده در تمام نقاط جهان که امکان دسترسی به شبکه اینترنت وجود داشته باشد، با استفاده از اپلیکیشن تلفن همراه رادیو امکان شنیدن این شبکه و همچنین تمامی شبکه های رادیویی وجود دارد.

علاوه بر روش های دسترسی اعلام شده، امکان دریافت رادیو اربعین و همچنین سایر شبکه های رادیویی معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران از طریق سایت شبکه های رادیویی و گیرنده های دیجیتالی نیز امکان پذیر است.

۱۳۹۵/۸/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...