نسخه چاپی

تسلط كامل نیروهای امنیتی عراق بر شهر كركوك

تلیوزیون رسمی عراق اعلام كرد نیروهای امنیتی این كشور توانستند به طور كامل بر شهر كركوك مسلط شده و اوضاع اضطراری در این شهر تا حدودی پایان یافته است.

به گزارش نما به نقل از تسینم، ساعت 6 بامداد روز گذشته (جمعه) به وقت محلی، تروریست‌های داعش با لباس مبدل پلیس وارد شهر کروک شده و با حمله به نیروگاه برق «کرکوک» و درگیری سنگین با نیروهای امنیتی عراقی خود را مقابل این تأسیسات منفجر کرده که درپی آن بیش از 21 نفر از جمله 4 مهندس کارفرمای ایرانی کشته و 3 ایرانی دیگر نیز زخمی شدند.

از روز گذشته تا کنون نیروهای امنتی عراقی پس از متوقف کردن تروریست‌ها، قوانین منع امد و شد در این شهر برقرار کردند و همچنین اقدام به جست‌و‌جوی تروریست‌هایی که در برخی خانه‌ها پنهان شده بودند کردند.

به گزارش تلویزیون رسمی عراق، نیروهای امنیتی امروز پیش از ظهر توانستند، اوضاع امنیتی را تا حدودی به حالت سابق در آورند و در کنترل خود داشته باشند که در طی یک روز نیم گذشته 48 تروریست داعشی نیز کشته شده‌اند.

با اعلام نیروهای امنیتی قوانین منع آمد و شد نیز تا حدودی پایان یافته است؛ اما هنوز نیروهای امنیتی درون شهر حضور چشمگیری دارند.

۱۳۹۵/۸/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...