نسخه چاپی

خیابان‌های ممنوع التردد دو روز آینده

عکس خبري -خيابان‌هاي ممنوع التردد دو روز آينده

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ممنوعیت‌های تردد و مسیرهای جایگزین را طی روزهای نهم و دهم شهریور ماه برای اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها در پایتخت اعلام كرد.


به گزارش نما به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه برابر تدبیر فرمانده ناجا تلاش کرده‌ایم تا تمامی محدودیت‌های اعمال شده در تهران در حداقل ممکن با اطلاع‌رسانی قبلی و مقطعی و کوتاه مدت باشد، افزود: در تمام مسیرهایی که محدودیت تردد اعمال می‌شود، بنرهای راهنما برای مسیرهای جایگزین نصب شده و ماموران پلیس راهور نیز شهروندان را برای رسیدن به مقاصد خود راهنمایی می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه در خیابان‌هایی که ممنوعیت دائمی تردد اعمال می‌شود، ون‌هایی برای جابجایی افراد به صورت رایگان در نظر گرفته شده است، افزود: در عین حال انتظار داریم شهروندان تهرانی کماکان مانند روزهای قبل همکاری لازم را با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ داشته باشند تا شاهد کمترین مشکل در آمد و شد پایتخت باشیم.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به محدودیت‌های دائمی تردد اشاره کرد و گفت: از ساعت 24 روز چهارشنبه هشتم شهریور ماه سال جاری در طول خیابان یمن حد فاصل یمن – چمران تا یمن و پروانه، طول خیابان رشید فضل‌الله حد فاصل میدان دانشگاه – تا خیابان شادآور در مقدس اردبیلی، طول خیابان البرزکوه در محدوده میدان تجریش و خیابان‌های فاطمی و ملکی محدودیت کامل تردد اعمال می‌شود.

رحیمی به محدودیت‌های مقطعی روزهای نهم و دهم شهریور ماه اشاره کرد و گفت: بر این اساس از ساعت 7 صبح به مدت سه ساعت تردد در بزرگراه مدرس از جنوب به شمال از پل صدر تا پل چمران – نیایش ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه تردد از اتوبان صدر به سمت شمال مدرس و پل پارک‌‌وی نیز در این مدت ممنوع است، گفت: بر این اساس رانندگان می‌توانند از خیابان‌های شریعتی جنوب و مدرس جنوب برای تردد استفاده کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اینکه خیابان شهید باهنر از میدان قدس به سمت خیابان شهرداری و میدان تجریش و متعاقب آن تا پل پارک‌وی و میدان ونک در طول خیابان ولیعصر (عج) ممنوعیت تردد اعمال می‌شود، افزود: بر این اساس رانندگانی که از خیابان شهید باهنر به میدان قدس می‌رسند، باید به سمت شریعتی جنوب ادامه مسیر داده و از مسیرهای جایگزین برای تردد به سمت غرب استفاده کنند. از سوی دیگر آن دسته از رانندگانی که از دربند و خیابان‌های اطراف آن به سمت میدان قدس و میدان تجریش تردد می‌کنند نیز باید از طریق میدان تجریش، خیابان شهرداری به سمت شرق، میدان قدس و شریعتی جنوب ادامه مسیر دهند.

رحیمی در خصوص ساکنان خیابان‌های البرزکوه و طاهری در اطراف مجموعه سعدآباد نیز گفت: این دسته از افراد می‌توانند از مسیر خیابان اعجازی، میدان اعجازی و خیابان‌های منتهی به خیابان اعجازی به سمت جنوب، غرب یا مرکز تهران تعیین مسیر کنند.

وی به محدودیت تردد در خیابان‌های یمن جنوبی و شمالی، رشیدالدین فضل‌الله و پروانه اشاره کرد و گفت: بر این اساس مسیرهای چمران، یادگار امام، شهید کچوری، میدان شهرداری، بلوار دانشجو، ولنجک و خیابان‌های منتهی به این مسیر برای تردد این افراد در نظر گرفته شده است.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه بزرگراه چمران از جنوب به شمال تردد از پل نیایش در ساعات یاد شده (7 تا 10) صبح روزهای نهم و دهم ممنوع است، تصریح کرد: بر این اساس رانندگان می‌توانند از خیابان ملاصدرا یا نیایش و خیابان‌های منشعب به آفریقا و اسفندیاری تردد کنند.

رحیمی به ممنوعیت تردد حد فاصل میدان ونک تا چهارراه پارک‌وی اشاره کرد و گفت: بر این اساس خیابان‌های ملاصدرا به غرب، حقانی و چهارراه جهان کودک به سمت شرق، مرکز و شمال و جنوب برای تردد در نظر گرفته شده است. از سوی دیگر خیابان ولیعصر (عج) حد فاصل میدان ونک تا چهارراه پارک‌وی دارای ممنوعیت تردد می‌باشد و تردد خودروها از تمامی خیابان‌های مابین آفریقا و خیابان ولیعصر (عج) در این محدوده ممنوع بوده و رانندگان می‌توانند مسیر جنوب آفریقا و پس از آن به سمت شرق را برای تردد استفاده کنند.

وی تاکید کرد: محدودیت‌های ترافیکی که از ساعت 7 صبح روزهای پنجشنبه و جمعه اعمال می‌شود، به صورت کلی از میدان تجریش تا میدان ونک و پل صدر تا پل ملاصدرا و نیایش خواهد بود.

به گفته رحیمی، تمامی ممنوعیت‌های تردد یاد شده مشمول موتورسیکلت‌سواران نیز می‌شود.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خصوص تردد خبرنگارانی که قصد دارند به محل اجلاس بروند نیز گفت: تمام محدودیت‌های یاد شده مشمول خبرنگارانی که دارای کارت شناسایی معتبر تردد اجلاس هستند، نمی‌شود و این دسته از خبرنگاران می‌توانند در محدوده‌های ممنوع با ارائه کارت شناسایی معتبر تردد کنند.

۱۳۹۱/۶/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...