نسخه چاپی

سخنگوی كمیسیون آموزش و تحقیقات در گفتگو با نما :

نگرانی نمایندگان از بی توجهی به مسائل فرهنگی در دانشگاه ها / معیشت مهم‌ترین دغدغه این روزهای فرهنگیان

عکس خبري -نگراني نمايندگان از بي توجهي به مسائل فرهنگي در دانشگاه ها / معيشت مهم‌ترين دغدغه اين روزهاي فرهنگيان

حمایت میرزاده سخنگوی كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت : نمایندگان در جلسه با وزیر علوم دغدغه های خود در ارتباط با بی توجهی به مسائل فرهنگی و دینی در دانشگاهها را مطرح كردند ، خصوصا برگزاری اردوهای مختلط دانشجویی مورد انتقاد نمایندگان بود.

حمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار نما ، در تشریح جلسه اعضای این کمیسیون با فرهادی وزیر علوم گفت : تعدادی از نمایندگان از وزیر علوم سئوالاتی مرتبط با دانشگاه فنی و حرفه ای و مسائل فرهنگی دانشگاه ها مطرح کردند ،که نمایندگان سوال کننده درخصوص دانشگاه فنی و حرفه ای از پاسخ های 'فرهادی' قانع شدند.و نصرالله پژمان فر به عنوان نماینده سوال کننده درخصوص مسائل فرهنگی همچون نحوه برگزاری اردوهای دانشجوی، از پاسخ های وزیرعلوم قانع نشد، لذا سوال خود را در صحن علنی مطرح خواهد کرد.
نماینده مردم گرمی در مجلس ادامه داد:پژمان فر معتقدند قوانین در برخورد با شوراهای صنفی دانشگاه ها، نحوه برگزاری اردوهای دانشجویی و کمیته انظباطی به درستی اجرا نمی شوند.
میرزاده افزود: وزیر علوم در این زمینه با بیان اینکه دانشگاه و تشکل های آن طبق مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی فعالیت می کنند گفت که تخلفات در کمیته انضباطی بررسی می شوند.
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در باره پاسخ وزیر علوم در خصوص برگزاری اردوهای مختلط دانشجویی گفت : وزیر علوم تاکید داشت اردوهای مختلط در واقع کلاس های آموزشی هستند که باید در مکان هایی غیر از دانشگاه مانند مزرعه برگزار شوند، لذا اساتید ناچارند کلاسها را مختلط برگزار کنند اما اگر تخلفی بشود و گزارش شود حتما برخورد خواهیم کرد.
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به عمده دغدغه های این روزهای فرهنگیان در کشور خاظرنشان کرد :26 مورد در هفته های گذشته انتقاد از عملکرد وزیر سابق آموزش و پرورش وجود داشته که در رسانه ها مطرح شده ،مطالبات بازنشستگان ، عدم اجرای قانون خدمات کشوری ، پرداختهای نامنظم و اینکه فرهنگیان در مورد مسائل عمدتا معیشتی خود دغدغه های جدی دارند و به نمایندگان در خصوص این موضوع بارها مراجعه داشتند امیدواریم بزودی چاره ای برای حل مشکلات فرهنگیان در وزارتخانه اندیشیده شود.

۱۳۹۵/۸/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...