نسخه چاپی

جوكار در گفت‎وگو با نما:

ترمیم كابینه با اهداف انتخاباتی صورت گرفت/ تغییرات دولت سرپوشی بر ضعف اقتصادی/ روحانی در پی جذب آراء فرهنگیان و ورزشكاران، وزرا را عزل كرد

عکس خبري -ترميم كابينه با اهداف انتخاباتي صورت گرفت/ تغييرات دولت سرپوشي بر ضعف اقتصادي/ روحاني در پي جذب آراء فرهنگيان و ورزشکاران وزرا را عزل کرد

دولت با تغییر كابینه در این مدت كوتاه نمی‌تواند اقدام جدی انجام دهد و این تغییرات باعث نخواهد شد تا اهداف دولت در این سه وزارت خانه تأمین شود.

محمدصالح جوکار، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص ترمیم کابینه دولت در آستانه انتخابات، گفت: اقدامات دولت در خصوص کابینه ترمیم نیست، بلکه تغییر است چراکه به برخی از وزراء فشار آورده‎اند که باید استعفا دهند و آنها را به نوعی بازنشست کرده‎اند.

وی در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره و بیان داشت: دولت برای انتخابات پیش رو لازم دیده که رسیدن به اهدافش در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری تغییراتی در کابینه ایجاد کند.

جوکار در ادامه تصریح کرد: اگر دولت به دنبال تغییر و ترمیم کابینه بود باید در همان روزهای اولیه کاری خود تغییراتی را در کابینه ایجاد می‌کرد.

به گفته جوکار دولت با تغییر کابینه در این مدت کوتاه نمی‌تواند اقدام جدی انجام دهد و این تغییرات باعث نخواهد شد تا اهداف دولت در این سه وزارت خانه تأمین شود.

نماینده مردم یزد و صدوق با تأکید بر این مطلب که مردم مشکل جدی با دولت در خصوص سه وزارتخانه خود نداشته‎اند، گفت: مشکل اصلی مردم با دولت بیشتر در مسائل اقتصادی، اجتماعی و صنعتی است نه در حوزه ورزش، آموزش و پرورش و فرهنگ ارشاد اسلامی.
این نماینده دور نهم مجلس رکود بی سابقه‎، عدم ایجاد اشتغال برای جوانان و تأمین مسکن برای کم درآمدها، فسادهای مالی را از جمله موارد و مشکلاتی برشمرد که مردم با آنها مواجه هستند.

جوکار با اشاره به روکود موجود در جامعه بیان کرد: با توجه به مشکلات معیشتی و کار مردم دولت می‎بایست تغییری در تیم اقتصادی خود ایجاد می‎کرد اما دولت تغییرات را در حوزه‎های فرهنگی، اجتماع و ورزش برد که تغییر وزرا در این حوزه ها تغییری در معیشت مردم ایجاد نمی‎کند و نخواهد کرد.

وی گفت: معتقدم آنچه که در سه حوزه آموزش و پرورش و ورزش و فرهنگ ایجاد شده دولت در تلاش است تا آراء این سه حوزه را در انتخابات جذب کند.

این نماینده مردم در مجلس، گفت: دولت با این اقدام و تغییر وزرای غیرمرتبط با اقتصاد به دنبال بازی گرفتن افکار مردم در جهت رسیدن به مقاصد سیاسی خود است.

جوکار در خاتمه تصریح کرد: دولت با این اقدام با ناکارآمدی بیشتری در انتخابات مواجه خواهد شد.

۱۳۹۵/۸/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...