نسخه چاپی

هتل سازان بین المللی در راه ایران

گروه هتل های بین المللی و حلال «روتانا» كه یك برند بسیار معتبر در حوزه هتل سازی و گردشگری در دنیا محسوب می شود، قراردادی را برای ساخت یك هتل 5 ستاره با مدیر عامل هلدینگ آتیه صبا به امضاء رساند.

به گزارش نما به نقل از اعتدال، و بر اساس اعلام رسمی شرکت هتلسازی روتانا، صد و یکمین هتل «روتانا» در دنیا این بار در ایران و در نصف جهان (اصفهان) احداث خواهد شد. قرارداد ساخت این هتل عصر امروز بین دکتر احمدرضا نیک کار اصفهانی مدیر عامل هلدینگ آتیه صبا ( هلدینگ اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری) و عمر کادوری، مدیر عامل گروه هتل های روتانا در ابوظبی به امضاء رسید.

پس ازعقد این قرارداد، ایران بیست و سومین کشوری خواهد بود که روتانا در آن حضور خواهد داشت. این هتل 5 ستاره قرار است طی 3 سال آینده در اصفهان ساخته شده و آماده سرویس دهی به هموطنان و گردشگران خارجی شود.

معماری این هتل را «پرکینز ویل» که یکی از معروف ترین شرکت های معماری دنیا است، بر عهده خواهد داشت.

پس از کنفرانس بین المللی «سفر پاک» که اسفند ماه 1394 در اصفهان برگزار شد، مذاکرات برای ورود این گروه معتبر هتل سازی دنیا به ایران آغاز شد و در نهایت توافق نهایی امروز در این باره صورت گرفت.

ورود گروه معتبر روتانا به کشورمان، اولین دستاورد عملیاتی گردشگری پس از برجام است. این اقدام در جهت ساخت هتل های معتبر و شناخته شده در کشورمان صورت گرفته است که از آخرین امکانات و استانداردهای روز دنیا برخوردار باشد. جمهوری اسلامی ایران برای توسعه گردشگری خود هم اکنون با کمبود 600 هزار تخت هتل مواجه است که امضای این قرارداد آغازی برای رفع این کمبود است.

۱۳۹۵/۸/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...