نسخه چاپی

دونالد ترامپ فقط یك قلدر است!

رئیس هالیوودی، دونالد ترامپ و «پیغام سمی، توهین آمیز و نفرت انگیز» او را كوبید. مردی كه مدت‌هاست برای حزب دموكرات مراسم جمع آوری سرمایه برگزار می‌كندو در این انتخابات ازكلینتون حمایت می كند.

به گزارش نما به نقل از مشرق، رئیس هالیوودی، دونالد ترامپ و «پیغام سمی، توهین آمیز و نفرت انگیز» او را کوبید. مردی که مدت‌هاست برای حزب دموکرات مراسم جمع آوری سرمایه برگزار می‌کند، در این انتخابات از هیلاری کلینتون حمایت کرده و به زودی میزبان اوباما خواهد بود، از فرصت استفاده کرد تا از نامزد حزب جمهوری خواه انتقاد کند.به نقل از هالیوود ریپورتز، جفری کتزنبرگ جمعه شب گذشته وقتی که بالای صحنه جوایز رسپکت در لس آنجلس بود حتی یک بار هم نام دونالد ترامپ را نیاورد، اما تمام حضار سالن مراسم برولی ویلشر می‌دانستند او دارد درباره چه کسی چنین با اعتراض صحبت می‌کند.

به گزارش بانی فیلم، مدیرعامل سابق کمپانی دریم وورکس انیمیشن که یک بشر دوست مورد احترام است، توانست در عین حال هم این نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوری خواه را محکوم کند و هم روی این سازمان و هدفش متمرکز باقی بماند. در برنامه‌ای که چهره‌های بسیاری از جمله جولیا رابرتس و کیت هادسون هم در آن روی صحنه رفتند، کتزنبرگ با اشاره به تولد نخستین نوه‌اش گفت:‌ ما پدربزرگ و مادربزرگ شدیم و وقتی به رایان نگاه می‌کنیم، این حس کاملا ما را در بر می‌گیرد که کاملا هر کاری انجام خواهیم داد تا از این کودک محافظت کنیم و او را امن نگه داریم.

کتزنبرگ گفت:‌ وقتی کودکی در زمین بازی قلدری می‌کند یک چیز است، اما وقتی قلدربازی از سوی یک کاندیدای ریاست جمهوری شکل می‌گیرد قضیه کاملا فرق می‌کند. بله مسلما کمپین‌های ریاست جمهوری باید رقابت‌های سختی باشند. تا درجه‌ای این مشکلی ندارد البته در صورتی که کاندیداها احترام متقابل نشان بدهند، از قوانین پیروی کنند و نتیجه نهایی را بپذیرند.جمله آخر او یک بار دیگر هم با تشویق مواجه شد که اشاره‌ای مستقیم به نظرهای بحث برانگیز ترامپ در مباحثه سوم داشت. در پاسخ به این سوال که اگر نتیجه انتخابات روز هشتم نوامبر به نفع او نباشد آن را خواهد پذیرفت یا خیر، ترامپ گفت:‌ همان موقع نگاه می‌کنم. تا به حال هیچ نامزدی در تاریخ آمریکا چنین حرف شوکه کننده‌ای نزد بود.

کتزنبرگ در مستقیم‌ترین حمله خود به ترامپ در ادامه گفت: وقتی پایه‌ای‌ترین رفتار انسانی توسط یک فرد به ظاهر بالغ زیر سوال می‌رود که می‌خواهد رهبر کشور ما باشد، قابل درک است که کودکان‌مان گیج بشوند.

۱۳۹۵/۸/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...