نسخه چاپی

تلاش برای توقف حاشیه‌نشینی در ارومیه

رئیس كمیسیون بودجه و حقوقی شورای شهر ارومیه از تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر ارومیه برای توقف حاشیه‌نشینی در ارومیه خبر داد.

به گزارش نما؛ علی بهروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به معضل حاشیه‌نشینی در ارومیه، اظهار داشت: در تلاش برای رفع مشکل حاشیه‌نشینی در شهر ارومیه هستیم.

وی با بیان اینکه این موضوع به یکی از دغدغه‌های اصلی شهرداری و شورای اسلامی شهر ارومیه تبدیل شده است، تصریح کرد: حاشیه‌نشینی آسیبهای اجتماعی و فرهنگی متعددی را در پی دارد.

رئیس کمیسیون بودجه و حقوقی شورای شهر ارومیه با بیان اینکه در تلاش برای تعیین تکلیف اراضی اطراف کمربند سبز ارومیه هستیم، اعلام کرد: با ایجاد این کمربندی شاهد کاهش حاشیه‌نشینی در شهر خواهیم بود.

این مسؤول با بیان اینکه عملیات اجرایی کمربند سبز ارومیه را تا پایان امسال نهایی خواهیم کرد، اظهار داشت: برای این منظور نیازمند همکاری هر چه بیشتر سازمانهای زیر مجموعه شهرداری ارومیه هستیم.

بهروش با بیان اینکه با روند توسعه نامتوازن شهر گرفته شود، خاطرنشان کرد: برای این منظور طرح تفصیلی شهر آماده و باید حاشیه‌نشینی را طی سالهای گذشته رو به گسترش بوده را نیز متوقف کنیم.

رئیس کمیسیون بودجه و حقوقی شورای شهر ارومیه با بیان اینکه اراضی اطراف شهر ارومیه باید تعیین تکلیف شوند، ادامه داد: به دلیل عدم تعیین تکلیف این اراضی شاهد رشد حاشیه‌نشینی هستیم.

این مسؤول با بیان اینکه امسال نسبت به مناطق محروم شهر ارومیه در زمینه عمرانی توجه ویژه‌ای می‌شود، یادآور شد: لازم است در بخش ورزی، فرهنگی، عمرانی و خدماتی شاهد توجه ویژه به مناطق محروم شهر داشته باشیم.

رئیس کمیسیون بودجه و حقوقی شورای شهر ارومیه گفت: لازم است حاشیه‌نشینی متوقف شود تا بتوانیم در ارائه خدمات به نحو شایسته‌تری تصمیم بگیریم.

۱۳۹۵/۸/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...